Gå til innhold

Noen tanker om SE W300i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hadd en god del klapp telefoner og vil si meg ganske så missfornøyd. Syns disse telefonene fort blir "slarkete" og kapp funksjonen blir fort dårlig.

Eneste telefon jeg har hatt med klapp som jeg syns har funket er samsung d500 og d600 ...

Men men, er jo stilig med klapp. ;)

Lenke til kommentar

Flere ganger tilogmed:P kan ikke for det men har en fordom mot klapptelefoner :p som sagt, har også vært borti di telefonene som funket med klapp så er vell egentlig smak å behag. Les allefall testene av telefonene før du springer i butikken;)

Lenke til kommentar

Hehe :)

Problemet er at det tar så lang tid før testene kommer ut, spesielt hvis man vil vente så man kan sammenligne den med en annen tlf feks. Og da har det kommet enda noen nye på markedet som man også vil vurdere, også blir det bare en stor ond sirkel.

Får aldri bestemt meg. :confused:

Lenke til kommentar

hehe, kjenner til det problemet, jeg skulle egentlig vente på n80 men ble lei av venting å lei av å plages med en ganske så ødlagt gammel mobil at jeg valgte n70. Det hele handler jo bare om smak å behag. er storfornøyd med n70 å kunne ikke tenkt meg å byttet den ut pr. dags dato.

Lenke til kommentar
Har hadd en god del klapp telefoner og vil si meg ganske så  missfornøyd. Syns disse telefonene fort blir "slarkete" og kapp funksjonen blir fort dårlig.

Eneste telefon jeg har hatt med klapp som jeg syns har funket er samsung d500 og d600 ...

Men men, er jo stilig med klapp. ;)

5797455[/snapback]

D500 og D600 er ikke klappmobiler, men slider...

Klapp=clamshell=W300 f.eks.

Funksjonsmessig er det sjelden en klappmobil blir slitt, tror det har vært mer problemer med slider, uten at jeg kan dokumentere det.

En klapp mobil har fordeler og ulemper som mange andre, men stort sett de "stiligste" klappmobilene er det Samsung og Moto som har kommer med.

Lenke til kommentar

vet det ikke er "klapp" telefoner men det jeg mente var at jeg heller ville gått for en slider telefon. De telefonene jeg har testet har jeg ofte blitt plaget med slakk i klappfunksjon osv. men slider telefoner har jeg ikke vært plaget med.

Lenke til kommentar

Forresten... Har sjekka litt på, og det ser ut til at alle selger kun den hvite modellen. Noen som vet hvorfor?? Eller om den svarte kommer etterhvert?

Har spurt noen av butikkene, men de har bare svart at de selger den kun i hvit. Ville ikke gi noen spesiell grunn på hvorfor.

Syns det var merkelig bare ettersom samtlige nettbuttikker selger kun den hvite, men jeg vil ha den i svart! :scared:

Lenke til kommentar
Forresten... Har sjekka litt på, og det ser ut til at alle selger kun den hvite modellen. Noen som vet hvorfor?? Eller om den svarte kommer etterhvert?

Har spurt noen av butikkene, men de har bare svart at de selger den kun i hvit. Ville ikke gi noen spesiell grunn på hvorfor.

Syns det var merkelig bare ettersom samtlige nettbuttikker selger kun den hvite, men jeg vil ha den i svart!  :scared:

5825949[/snapback]

Selger? Er den i salg allerede, da? Søkte litt på forhandlere gjennom Kelkoo.no. Fant at MPX får den rundt 1.6, Komplett.no rundt 1.5, Pcutstyr.no rundt 3.5 og Elprice.no i uke 16 (17.-23.4).

Ok, jeg har sinnsykt lyst på den mobilen, men om jeg orker å vente til april er omme, tror jeg ikke. Sukk!

Lenke til kommentar

Jeg regner med jeg kommer til å kjøpe denne, er lei av å vente på p990... Dess så er e to mobilene jeg bruker per idag ikke noe å skryte av heller. Syns w300 ser stilig ut, den svarte er absolutt kulest.

Men så kommer dilemma, skal kjøpe meg mp3 spiller nå til påsken, så det spørs om det er noe vits å kjøpe walkman-mobil?

men i utgangspunktet ca.2000,- for en mobil er dog ikke så dyrt, men det er også leit å måtte vente så lenge til w300 kommer ut

Lenke til kommentar

Synes de kunne spart seg kameraet der, og heller senket prisen ytterligere. Er vel ingen som har bruk for et kamera med 0,3 megapiksler?

Btw, du må huske å legge til minnekort i prisen (regner med at du skal bruke den som mp3-spiller)

Lenke til kommentar

Egentlig greit å kutte ut minnekort, og heller ha en lavere pris.

Så kan man selv velge størrelse på minnekortet ut fra behov.

Det er forresten ikke lett å bli klok på når telefonen kommer, ut fra de mildt sagt sprikende datoene som oppgis (se mitt forrige innlegg). Men det blir nok i 2. kvartal...

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
er det noen som vet når sånn ca den kommer ut på markedet? Kommer den ut i sverige før norge tru? :hmm:

5864732[/snapback]

Er stygt redd den ikke kommer i april. Ingenting tyder på det. Det blir nok heller annen halvdel av mai fram mot første halvdel av juni.

Jeg er helt syk etter den mobilen. Selv om den kun har VGA-kamera, er det en Walkman, og den er dønn stilig. Sonyericsson har virkelig lagt egget når det gjelder å lage mobiler med mp3-spiller og RDS-radio, kombinert med god lyd og god brukervennlighet.

Men som jeg før har skrevet, gidder jeg ikke å vente såpass lenge før jeg shopper igjen. På den annen side, kan det godt være jeg kjøper den når den kommer, og selger det jeg måtte ha kjøpt i mellomtiden på QXL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...