Gå til innhold

Hundbilde - Sterkt redigert

Anbefalte innlegg

Dro med meg kameraet på tur i dag, og satte meg deretter ned for å leke med .raw formatering. Ble etterhvert litt vel mye eksperimentering. Da kom dette bildet frem.

Hva syntes folket?

Prøv å se litt bort fra støy. Tatt med ISO-1600, pga. min egen dumhet ved å ikke sette tilbake instillinger etter ekstrembruk og å glemme å sjekke akkurat det. :no:

post-72408-1143048594_thumb.jpg

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS voldtekt? Er det en advarsel om at hunden er blitt voldtatt :cry: , eller mener du at bildet er blitt "kraftig" redigert i Photoshop? Uansett så er det et forferdelig uttrykk å bruke om redgering! Når det er sagt så synes jeg det er et helt OK bilde (også redigeringsmessig). Helt greit støymessig for meg. Det jeg ikke liker er at halvparten av ansiktet kun er skygge! Kan være fint med kontraster i ansikter, men det ser ikke så vellykket ut her!

Lenke til kommentar

Takk for svar..

Jeg prøvde mer på å lage en "kunstnerisk" effekt, enn et teknisk perfekt bilde. Jeg fikk det ganske OK teknisk, men det ble lite spennende.

Jeg har også en tanke bak den sterke kontrasten, men det får dere nesten tenke dere til selv. :) Bildeanalyse er vel gøyalt.. :p

Det kommer nok et annet portrettbilde av denne hunden i løpet av uka, men da med en eller annen form for atributt.

Og jeg tror dette er et typisk elsk/hat bilde.. :)

Lenke til kommentar

Nå trodde jeg at jeg skulle få se en hund som blir misbrukt på det groveste, men heldigvis var det bare et noe redigert bilde av en helt alminnelig, lykkelig bissevovs som dukket opp på skjermen. Tror denne tråden kunne hatt godt av en ny emnetittel. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...