Gå til innhold

Bluetooth funker ikke i java-programmer på SE k750

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe?

Virker som at java-programmene på telefonen min ikke får tilgang til Bluetoothen på telefonen min. Prøvde Bluejacking for en god stund siden. Funket ikke.

Nå har jeg skaffet meg Salling Clicker Programmet fungerer fint på pc'en og med andre telefoner, også samme modell som min (SE K750i), men min telefon fucker...

Bluetoothen fungerer helt fint ellers, men når jeg skal bruke den i et javaprogram, er det som at det ikke finnes...

Når jeg bruker Salling Clicker på telefonen får jeg beskjeden "No devices found. Is your computer discoverable?" Ja, det er den. Jeg brukte bluetoothen til å overføre programmet fra pc'en til telefonen....

Hvordan får jeg åpnet for bluetooth i java?

Frustrerende!

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at du har satt maskinen din til Discoverable? Sålenge du initsierer transfer fra PC til telefon har er ikke det noen garanti for at PCen er discoverable. Jeg bruker selv Salling Clicker med min Mac. Det er som regel bare å gå på Bluetooth menyen oppe ved klokken og velge discoverable så fungerer alt som det skal.

Lenke til kommentar

Det var faktisk dette som skulle til!!

THANK YOU!

Sikker på at du har satt maskinen din til Discoverable? Sålenge du initsierer transfer fra PC til telefon har er ikke det noen garanti for at PCen er discoverable. Jeg bruker selv Salling Clicker med min Mac. Det er som regel bare å gå på Bluetooth menyen oppe ved klokken og velge discoverable så fungerer alt som det skal.

5816874[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...