Gå til innhold

TES: Forslag til tidsfordriv før Oblivion er i hus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter her å gleder meg så jeg rister, og er redd at viss jeg ikke får noe å gjøre snart, vil jeg få slag! :)

Noen forslag?

5794610[/snapback]

 

Vel... jeg lastet ned manualen (IKKE spillet) fra nett, det er jo et forslag.

Forberedelser er viktig vettu. ;)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Sitter her å gleder meg så jeg rister, og er redd at viss jeg ikke får noe å gjøre snart, vil jeg få slag! :)

Noen forslag?

5794610[/snapback]

 

Vel... jeg lastet ned manualen fra nett. Forberedelser er viktig vettu. ;)

5794633[/snapback]

 

Lovelig eller? hvis det, hvor?

Syns det har blitt veldig mye snakk om nedlastning rundt Oblivion, helt siden det ble sluppet ut for "pirater"

Lenke til kommentar
Sitter her å gleder meg så jeg rister, og er redd at viss jeg ikke får noe å gjøre snart, vil jeg få slag! :)

Noen forslag?

5794610[/snapback]

 

Vel... jeg lastet ned manualen fra nett. Forberedelser er viktig vettu. ;)

5794633[/snapback]

 

Lovelig eller? hvis det, hvor?

Syns det har blitt veldig mye snakk om nedlastning rundt Oblivion, helt siden det ble sluppet ut for "pirater"

5794643[/snapback]

 

Ikke gjennom "offisielle" kanaler... men kun manualen! Ser dog ikke helt problemet med det, siden jeg får mitt ærlig betalte eksemplar i hende på fredag.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Ahh, god idé!

Den skal ned straks! Har også litt lyst til å begynne med et annet rpg for å varme opp, men siden det er så lite tid igjen blir det liksom fånyttes! Det beste hadde vel vært å fått ett nytt burnout lignende spill som man barre kunne hoppet inn i :D

Lenke til kommentar

Leser om oblivion. Er ingenting å lese, bortsett fra det som det jeg har lest tidligere alt :/ Men klarer ikke å gjøre noe annet uansett. Skal prøve meg på litt photoshop etterpå, får håpe jeg klarer det. Ellers kan du jo kanskje være litt ute nå. Så kan du skylde på at du var mye ute nå, når andre klager på at du bare sitter med oblivion :D

Lenke til kommentar

Jeg spiller trommer med fingrene på pulten og sjekker gamezone.no hvert femte minutt. Er ikke spillet i rute snart laster jeg det beklageligvis ned.. Jeg har jo betalt for det så det er ikke så stygt, mest mot meg selv. Er bedre å kjenne lukten av et nyåpnet cover enn å stresse med å komme forbi kopisperrer første gang. Vil gjerne unngå det, men føler jeg at det ikke vil komme innen fredag ser jeg ingen andre muligheter. :no:

Vil gjerne komme skikkelig inn i det før jeg må tilbake til virkeligheten.

Lenke til kommentar

Utrolig morsomt å lese trådene i dette forumet. Folk er heeelt på hæla etter Oblivion. Jeg er intet unntak! Har brukt alt for mye tid på oblivion-forumer osv denne uka. Og kjøpt surround-lyd, noe som til slutt ble trigget av dette spillets release. :D.

 

Lånte Morrowind tidligere i uka av en kamerat, og har spilt det litt. Man oh man som jeg angrer at jeg aldri kom skikkelig igang med det første gangen jeg prøvde det (i 2002). Husker ikke helt hvorfor heller... Eller jo. Det var så himmla vanskelig å spille pur magiker. :dontgetit:

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva det er med at folk som har bestilt spillet laster det ned... Har man ventet i mange år og klart seg gjennom en utsettelse på 4 måneder, så kan man vel vente i 2 dager til!

5795346[/snapback]

 

Jeg tror folk føler at de har ventet lenge nok.. De vil kanskje ikke vente lenger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...