Mad_Max Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hei der når jeg høyre klikker på skrivebordet og så trykker på instillinger så på avansert så på geforce4 4000. Så kommer det bare opp en feilmeling. rundll32.exe har et problem og må lukkers. Vi beklager det inntrufne. Er det flere som har hatt dette problemet? Noen som har noen gode tips og komme med XP 1800+++ geforce 4 400 512 mb ddr 2700 ram Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 veldig enkelt.. Uninstall nvidia driverne i leggtil/fjern programmer og legg dem inn igjen på vanlig vis.. Da funker det.. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Trur kanskje at det kan være at du har oppgradert fra eldre drivere. Det sto noe greier om dette på http://www.win-xp.no Du må visst manuelt slette to filer, som ligger igjen fra den gamle driveren. Husker ikke hvilke, men du finner det på den websiden over. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg hadde samme problem. Det gikk bra når jeg avinstalerte den gamle drivern først. Men jeg har et annet problem med den drivern som jeg lurer på! Når jeg instalerer drivern blir skjermen svart på 5x % av instalasjon. Og den forblir svart. Jeg har ventet litt...skrudd av maskinen med knappen. Da har drivern blitt instalert, men hvorfor blir blir skjermen svart? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Det som sto på http://www.win-xp.no funker også veeeldig bra, bare å fjerne 2 filer manuelt.. Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Jeg tok bare og avinstallert driveren og installerte det på nytt. nå funker det meget bra. fikk 10500 poeng i 3dmark 2001 nå det er ny rekord :smile: Amd XP 1800+ 512mb pc 2700ram Creative geforce4 4000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå