Gå til innhold

TES: Oblivion klikker med jevne mellomrom


Anbefalte innlegg

Har nå innstalert Oblivion, men i tide og utide fryser bare hele spillet seg.

Altså, viss jeg går, så fortsetter characteren bare å gå, mens spillet ikke reagerer på noen tastetrykk. Fiender fortsetter å slå mens jeg fremdeles får skillup.

Eneste jeg kan gjøre er å trykke Ctrl - alt - del, og restarte spillet.

 

Noen som har samme problem eller vet hva som er feil?

 

Har P4 2.4ghz, 1gb Ram og Radeon9800pro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden det er en pirat kopi du spiller med, så kan noen av problemene stamme av dette.

 

Men Bethesda har aldri vært kjent for å lage bug frie spill. Morrowind hadde en tendens til å klikke ofte. Så det kan godt være at spillet har en bug som får det til å klikke.

Lenke til kommentar
Har nå innstalert Oblivion, men i tide og utide fryser bare hele spillet seg.

Altså, viss jeg går, så fortsetter characteren bare å gå, mens spillet ikke reagerer på noen tastetrykk. Fiender fortsetter å slå mens jeg fremdeles får skillup.

Eneste jeg kan gjøre er å trykke Ctrl - alt - del, og restarte spillet.

 

Noen som har samme problem eller vet hva som er feil?

 

Har P4 2.4ghz, 1gb Ram og Radeon9800pro

5794490[/snapback]

Veldig Off topic: Hvordan går det? Klarer du det på grei grafikk uten for mye lagg før det kræsjer? :p

Lenke til kommentar
Jeg har forhåndsbestilt det, men siden det ikke har komt enda, har jeg lastet det ned.

Ja jeg er svak...

5794512[/snapback]

Hvis det hadde vært snakk om nedlasting av fullversjonen via Direct2Drive, så hadde det vært helt greit å spørre om hjelp på forumet. Men du innrømmer å ha lastet ned piratversjonen, og da må du nok ty til andre kilder for support. Det hjelper ingenting om du har forhåndsbestilt det eller ei. Sannsynligheten for at du opplever feil, nettopp fordi det er en piratkopi, er stor.

 

Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...