Gå til innhold

Kan du programmering?

Anbefalte innlegg

Jeg er nå på jakt etter en dyktig programmerer for oppdrag å utvikle en omfattende portalløsning.

Er nok snakk om en ganske stor jobb.

Har mulighet for å betale litt for jobben, kan vi avtale oss imellom.

Ønsker helst en fra østlandet ettersom jeg bor her selv, men ikke noe krav.

Endret av espenoslo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e

Send meg en PM på eventuel pris du er villig å betale for dette. For en så stor oppgave er det langt ifra noen som gjør gratis for deg :)

btw. skrives programmering.

Lenke til kommentar
Send meg en PM på eventuel pris du er villig å betale for dette. For en så stor oppgave er det langt ifra noen som gjør gratis for deg :)

btw. skrives programmering.

5794402[/snapback]

Hei

Ja nå er skrivefeilen rettet opp:)

Nei ber ikke om en gratis jobb på dette, så kan betale litt som det står i tråden.

Men pris osv tar jeg privat og ikke offentlig på forumet.

Espen

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det går an å få jobben større enn det der spør du meg, opplegget der må være mere avansert enn catchgamer.no sitt.

5794519[/snapback]

Ja dette blir ett stort og veldig avansert prosjekt...men kan bli en flott referanse også for riktig person.

Endret av espenoslo
Lenke til kommentar

Bare en liten anbefaling her: En holder ikke til det her. Det er her stor oppgave. Veit ikke når du har tenkt å få det ferdig, men minst 3-5 personer kan være en fordel hvis man tenker seg å bli ferdig med det før det begynner å gå ut mot høst/vinter.

Btw: Uaktuellt for min del. Har et mer enn stort nok prosjekt å kode på.

Edit: Bare for å få det litt i perspektiv. Ideelt sett ville iallfall jeg hatt 10-15 personer på det her. Jeg ser du skriver at det her er stort og omfattende, men jeg er ærligtalt ikke helt sikker på om du veit hvor omfattende dette faktisk er.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Hadde fort kostet deg en _minst_ 5-800.000 for denne jobben vil jeg tro sett det er 4 utviklere og ett års jobb. Programmering er ikke billig hvis du skal ha det ordentlig gjort ;)

Nei. tror vi må være mer realtistike her. Putt på en million til så begynner det å bli mer realtistisk...

Endret av allyse
Lenke til kommentar

De fleste med erfaring nok til slike prosjekter lager enten slike løsninger til bedrifter mot god betaling og/eller lager slike tjenester og driver de selv for egen profitt eller underholdning.

På webben har slike referanser (la seg lure) relativt liten verdi, siden man allikevel kunne ha laget akkurat den samme løsningen til seg selv og tjent penger på det. Istedet skal man gjøre det gratis for noen andre som skal tjene penger på det? :roll:

Finn deg et open source-prosjekt eller betal noen, det du ber om er en ganske formidabel jobb. Og det vil ta en stund med bare en utvikler.

Endret av px
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...