watty Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei. Har problemer med å få taskmanager til å komme opp. Når jeg tar ctrl+alt+del så får jeg ingen meling opp. Prøvde og starte det opp via "kjør", men da får jeg bare "denne filen er i bruk av et annet program". Vist jeg prøver fra oppgavelinjen så er ikke "oppgavebehanding" utehevet som de andre er. Har lest igjennom andre tråder med noenlunde samme problem, men ingenting har fungert for meg. Har også prøvd Norman og Ad-aware. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei! Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Har du prøvd i sikkermodus? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
watty Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 ops. glemte jeg hadde denne posten. har lagt inn spybot nå, som finner problemet men det kommer tilbake hver gang jeg starter opp maskinen. når jeg fjerner den så blir alt normalt. men får også melding om at den er deaktivert av administrator før jeg fjerner det, og det er kun en bruker på pc`n Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Flyttes fra Maskinen fungerer ikke til programvare-->sikkerhet Då det er nok eit lite virus o.l som har vore på ferde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå