whom Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) uuuhh! Nå ligger det an til satsing på it og informasjonssystemer.. Takk for den, Andyn! Selvsagt åpen for annet, men det som beskrives virker interessant og allmennt og ser ut til å gi et bredt jobbutvalg. Kan bli litt ensidig å være nettverksanvarlig for en liten bedrift (driftopperatør), lizm. Edit; ser de har det 180-poengs beachlarstudiumet både i kristiansand og Oslo, men at man i Kristiansand slipper matten; en trenger bare allmenn stuidiekompetanse. Andyn anbefaler studiumet i Oslo, noen som kan anbefale det samme i Kristiansand? Endret 15. april 2006 av whom Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) IKT-servicefaget starter fordi det er den nye IKT-Driftsfag, det var snakk om å starte enda en IKT-linje, dvs å ha to stykker som nok blir avlyst. Jeg har heller ikke sett muligheten for å søke på den andre IKT linjen så ser ut til å stemme. trond89: Ved forkurs kan du kun søke deg inn på ingeniørstudier. 5871028[/snapback] Feil, IKT-Servicefag og = her Dataelektroniker = her Dataelektronikern er det andre IKT linja jeg prata om, var på kurs og fikk høre alt dette får 1 dag siden. Endret 21. april 2006 av Ravenlord Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Begge de fagene har jo alltid eksistert, har de ikke? IKT drift = IKT Serice Serviceelektroniker = Dataelektroniker eller tar jeg feil? For i følge VG har ett fag som skulle startes blitt avlyst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå