Vedgy Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Har planer om å kjøpe ny bærbar pc men har lite peiling på hva som er bra, og mindre bra.. har ca 18000 til rådighet, og vil ha en så kraftig pc som jeg kan få til den prisen.. den skal brukes en god del til spilling.. jeg har trykket litt rundt på psdata.no og sett litt på Tundra 1559 Centrino.. På denne kan jeg forandre det meste av innmat, slik at den blir ganske kraftig.. den har et standard skjermkort med navnet; nVidia 6600 MXM 128MB.. Er dette bra? En annen ting: Kan jeg ta det for gitt at alternativene som listes opp vil fungere godt sammen? Håper noen der ute kan komme med gode råd! Er selvsagt også åpen for andre merkeforslag! Så nylig også på Acer Ferrari 3400 Lmi.. Er dette en god Gaming-Pc? Vil den f.eks kunne kjøre OBLIVION med god kvalitet?! Takk for svar! Endret 22. mars 2006 av Vedgy Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei! Acer Ferrari 4006 til 16623 kr hos SHG er en veldig god pris. Både Radeon X700 Mobile og GeForce 6600 er gode skjermkort. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Vedgy Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Er det noen som har erfaring med Acer Ferrari 4006? Er dette en god Gaming-pc? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ville rpdet deg til å ta en titt på Dell i9400 d denne har veldig bra grafikk og du kan velge blant nye prosessorer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Er det noen som har erfaring med Acer Ferrari 4006? Er dette en god Gaming-pc? 5794419[/snapback] Jeg har ikke erfaring med den, men jeg vet at den er god. Jeg har lyst til å kjøpe en selv. Den har ganske bra skjermkort, god prosessor, rikelig med minne og ok batteritid. I tillegg er den lettere enn mange andre pcer med kraftig skjermkort. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå