DE1 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Heisann! Spør for en venn med Mac, hun har problemer med å fjerne Quiktime's verktøylinje i fullskjermsvisning... Noen som har peiling? Hun lastet ned update nå den siste uken. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Edit --> Preferences --> Player Preferences. Under fanen Full Screen kan du velge om "full screen controls" skal visast eller ikkje, eventuelt kor lenge dei skal vere synlege før dei forsvinn. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Tusen takk for svar, har ikke fått tilbake mail fra personen men svarer igjen her om det ikke funket... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Quoter mailen jeg fikk til svar her jeg... Forsøkte det du nevnte, men det nyttet desverre ikke. Det er merkelig, når jeg åpner quicktime som første program etter å ha slått på macen - er det som om quicktime er anderledes, enklere utg.?? - og da skjer dette - at menylinjen ikke vil forsvinne på full skjerm. Men så har jeg slått på quicktime senere - er usikker på i hvilken sammenheng og med hvilke programmer, men i allefall da åpner quicktime med en helt annen utvidet, avansert start - og da fungerer det - uten menylinje på full skjerm! Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå