Biskus Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei. Har en venn som har problemer med å starte pcen. Når maskinen startes viser den bare den menyen hvor du kan velge "Start på vanlig måte"; "Sikkerhets-modus" osv.. Uansett hva man velger viser skjermen bare et " - " som blinker i venstre hjørne. Jeg er liksom "Data-eksperten" i strøket - og jeg har ikke peiling på hva det er. Han hadde ikke windows CD når jeg var der, sa at han skulle skaffe det til jeg kom neste gang, men hva skal jeg gjøre når jeg får den? Bare boote fra CD'en og velge "Repair" eller noe sånt? Tips.. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
madze Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Når du først er i gang med windows cd`en har den første "repair" saken på windows plata null funksjon så å si. ville prøvd å gådd vidre ett hakk i installasjonen å brukt "repair" funksjon 2. den som kommer rett før install. der sletter den winfiler og installerer dem på nytt.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei! Prøv gjenoppretting av tidligere innstillinger på den menyen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå