Gå til innhold

7900 GT/GTX erfaringer

Sonic^^

Anbefalte innlegg

Hei !

Netshop har nå 5 stk XFX 7900gt 470/1370 på lager til kr 2 895,00.

Jeg fikk også epost om at XFX 7900 gt 520/1500 også var på lager, men det står da ikke på produktsiden. Ringte netshop, men fikk ikke svar..

Edit : mitt er foresten i posten :love:

MVH Erlend

Endret av erlend_vellle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei !

Netshop har nå 5 stk XFX 7900gt 470/1370 på lager til kr 2 895,00.

Jeg fikk også epost om at XFX 7900 gt 520/1500 også var på lager, men det står da ikke på produktsiden. Ringte netshop, men fikk ikke svar..

Edit : mitt er foresten i posten :love:

MVH Erlend

5961339[/snapback]

Faen, jeg som bestillte Club3D i går :nei:. Samme dey:p Uansett så blir det G80 på meg

Lenke til kommentar
Faen, jeg som bestillte Club3D i går  :nei:. Samme dey:p Uansett så blir det G80 på meg

5961401[/snapback]

Jeg fikk mitt Club3D 7900GT-256MB i dag.

Ingenting å klage på, utenom litt støy. Retail-boksen den kom i var særdeles lekker må jeg si.

Men det blir nok NV-silencer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Bestilte du GT og fikk GTX, eller bestilte du GTX og fikk riktig vare?

Uansett, grattis

Takk..endelig har jeg en god spillemaskin

Jeg bestilte faktisk 7900GT fra et sted,også avbestilte jeg.pga hver gang jeg tok turen innom nettsiden for å sjekke når kortet kom inn så merket jeg at datoen til når kortet skulle komme inn var utsatt til enda en ny dato..dette sjekke flere ganger.avbestilte kortet..letet som en gal etter kort mange steder..bestilte tilslutt fra Netshop,dato ble forandret der også..ble så møkkalei av og vente, da så jeg plutselig at de hadde 3 kort inne av Club3d 7900GTX..da tenkte jeg..hmm.dette må jeg sjekke,om de faktisk har dette kortet inne..det hadde de og bestilte det ASAP..hehe. Utrolig rotete opplegg av meg å holde på sånn-jeg vet..men men..var desperat etter kort..og til den prisen så kunne jeg ikke si nei..hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...