Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

harddisk forsvunnet kan noen hjelpe...?

Anbefalte innlegg

Hei.. dataen min har var litt treg, så eg bestemte meg for å innstalera dataen på nytt.. har ein rec data... så eg lånte ein revovery cd for ibm... så når eg hadde gjort det så var d:\ forsvunnet..?? ka kan være årsaken til dette??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja.. så eg kjørte recovery cd for dataen min ette på.. mn stasjonen d:\ er der ikkje nå helle?? ingenting eg kan gjøre for å finne den?+

5794413[/snapback]

Hvis filene ikke har blitt overskrevet så finnes det program som kanskje kan gjenopprette filene, men det ser mørkt ut.
Lenke til kommentar

Tror nok ikke det er noe særlig å gjøre nei, for når du kjørte den recovery cd`en så ble de eksisterende partisjonene sletta, og bare en ny C:\ ble laget. Da ser det mørkt ut egentlig. Eneste du KANSKJE kan gjøre, men jeg tror det er for sent allikevel. At du kanskjer prøver å opprette en D:\ Partisjon i tillegg til C:\ og kjøre Recovery program på D:\ Jeg tviler på at det går, men det er jo lov til å prøve.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Tror nok ikke det er noe særlig å gjøre nei, for når du kjørte den recovery cd`en så ble de eksisterende partisjonene sletta, og bare en ny C:\ ble laget. Da ser det mørkt ut egentlig. Eneste du KANSKJE kan gjøre, men jeg tror det er for sent allikevel. At du kanskjer prøver å opprette en D:\ Partisjon i tillegg til C:\ og kjøre Recovery program på D:\ Jeg tviler på at det går, men det er jo lov til å prøve.

Lykke til.

5796084[/snapback]

Det vil kanskje gå ja. Det spørs hvor stor del av C:\ som er i bruk. Isåfall vil bootsectoren og resten av partisjonen være intakt. Men da må C:\ sin størrelse endres på, og D:\ må opprettes (manuellt?) på nøyaktig samme sted. (ingen sektorer må overskrives!)

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
c størrelsen e sånn så an va når eg kjøpte dataen den.. 3 gb.. så var de ein d stajson og på 27 gb.. mn den er vekk.. kos lager eg ein manuel d stasjon da??

5799776[/snapback]

Fdisk i dos,

eller

Disk Management i windows

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...