brd Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) The Da Vinci Code boka Blir Film Handling Politiet tilkaller Robert Langdon, en amerikansk professor i religiøs symbologi. Han er i Paris for å holde et foredrag og tror at de ønsker hans bistand til å tyde tegnene. Snart innser han at han selv ligger dårlig an. Sophie Nevue, barnebarn av den avdøde kuratoren og betjent ved kryptologiavsnittet, røper at han er politiets hovedmistenkte og oppfordrer ham til å rømme med henne. Dermed starter et forrykende kappløp. Langdon og Nevue må skjule seg for politiet. Men de må også løse saken for å bevise at Langdon er uskyldig. Drapet trekker de to tegnekspertene rett inn i noen av den vestlige kulturs største hemmeligheter - og det er særdeles farlige viten de avdekker. Skuespillerer: Tom Hanks Robert Langdon Audrey Tautou Sophie Neveu Ian McKeller Sir Leigh Teabing Trailer: http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/da_vinci_code/ Så noen som gleder seg til filmen? Bør filmen utsettes? Synspunkter Premiere:21 Mai Endret 22. mars 2006 av brd Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Har tråd om det her, men ja, gleder meg veldig Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ser frem til det ja. Likte boka veldig godt. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Skal flere av Dan Browns bøker bli filmatisert? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Helt seriøst Er ikke dette noe som folk hørte om for over ett år siden da? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Helt seriøstEr ikke dette noe som folk hørte om for over ett år siden da? 5796446[/snapback] Jepp, filmen er vel snart ferdig også? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg så ikke for meg Tom Hanks da jeg leste boka. Ikke Ian McKellen heller. Dvs jeg mener at de ikke passer helt utseendemessig. Karaktermessig gjenstår å se Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Helt seriøstEr ikke dette noe som folk hørte om for over ett år siden da? 5796446[/snapback] Jepp, filmen er vel snart ferdig også? 5796901[/snapback] jupp, men eg gleda meg så til filmen at eg lagde ein post. Endret 23. mars 2006 av brd Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg ser også frem til den filmen Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 lenge siden vi hørte om den ja, men nå nermer det seg jo premiere også, så er jo naturlig at man blir mer spent da. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Har mine tvil til denne filmen, er ikke så sikker på om denne rollen passer for Tom Hanks... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Om den passer vil vise seg, men det er bra dei har fått tak i ein kvalitetsskodespelar som Hanks. Har noko skjedd i forbindelse med rettssaken der det var nevnt at filmen kunne utsetjast? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Ron Howard skal lage en erketypisk Howard-film igjen. Heldigvis har han høy standard. Han har med de typiske ingrediensene sine: Akiva Goldsman, Brian Grazer og en meget habil hovedrolleinnehaver. Vi vet hva vi får, spesielt vi som har lest boken: en prisvinner som sannsynligvis ikke triller annet enn femmere og seksere. Gleder meg ikke noe spesielt, ettersom at boken ikke var det helt store. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Gleder meg jeg Endret 24. mars 2006 av madgringo Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Har stor tru på at dette kommer til å bli ein stor slager! Venter i spenning! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Gleder meg ikke noe spesielt, ettersom at boken ikke var det helt store. 5806166[/snapback] Jeg gledet meg ikke, men traileren så interessant ut. Boken har fått mye kritikk i det siste, og jeg kan tenke meg at filmen blir elsk/hat, med meg i midten. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Audrey Tautou er grunn nok til å se filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå