Byakko-kun Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg har akkurat kjøpt meg Philips 200W6CS. Dette er en 20" widescreen lcd-skjerm. Er det noen måte å koble xbox360en min til denne? Noe rgb->dvi adapter eller no? Skjerm Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Nei, men du kan kjøpe VGA-kabel. Finner det på ebay til ca 150kr inkl. frakt. Lenke til kommentar
znappa Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Sorry, litt off topic dette, men det er kanskje av interesse for andre også: Har planer om å skaffe meg den skjermen selv, er du fornøyd med den? Har du noen kjappe kommentarer om hva som er bra/dårlig med den? Lenke til kommentar
Byakko-kun Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 jeg har ikke fått prøvd skjermen enda, og får ikke gjordt det før søndag, men da skal jeg komme med tilbakemelding =) Lenke til kommentar
Byakko-kun Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Nå har jeg testa skjermen, og jeg har ingen klager på den nå. Er høyde og tilt-justering, selv om den er litt knotete. Har ikke merket noe plagsomt baklys og alle fargene er klare og fine. Skal se på skjermen temmelig skrått før det blir mongo bilde og etterslep har jeg ikke merket noe av enda. Funker fint også i andre oppløsninger enn den standarde. Det er bare 1 audio-inngang, så du får ikke inn slik rød og hvit stereokabler med mindre du har en av de fine 2-til-1 adapterne. Den blir kanskje bittelitt matt bilde ved mørke og tåkete områder i spill, men det er det eneste jeg har å klage på. Har bare spillt oblivion koblet til en xbox360 til nå, men jeg er definitivt fornøyd med kjøpet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå