Solid Edge Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Hei...... :!: Skal ha fest i kåken snart ,så jeg trenger litt musikk... Skal ikke ha noe heavy rock eller noe sånt...skal ha litt av typen techno, trance, dance, og anna musikk som er hot å ha på fest... ekskludert heavy rock, heavy metal... nevn gjerne sanger eller album ikke bare artist (Blir så slittsomt å finne noe bra..) ellers hvis det er noen tips om hva jeg kan gjøre før festen for å få den best mulig... elller nåkka sånt.. Edit: Musikk Bør dunke bra elsker herlige dunk dunk låter Edit2: Åpen for forslag til annen type musikk..... men bør dunke bra Endret 24. mars 2006 av Delta_progeny Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 beattraax - pulesangen Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Alphazone bør sjekkes ut. Sangene "Silversurfer 2005" og "Sunrise" passer sikkert fint. Liker du musikk i retning dance, passer vel Hard Dance Mania ypperlig. Deepack, DJ Zany og DJ Duro dunker også bra. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Gi godtfolket en Trysildram og sett på Autechre, garantert suksess Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg er ikke den største fanboyen av "dunkdunk-musikk", men "who said - planet funk" og "I like the way you move - bodyrockers" synes jeg er herlige, og dem dunker ganske så bra viss man har greit annlegg. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Drängarna - Om du vill bli min fru Vasco & Millboy, Marbella - Sommartider Dhr feat. b.druge - I natt är jag din Nick Borgen - We are all the winners Modern Talking - Sexy Sexy Lover Der har du en fin liste som absulutt går ann å ta av på, og det kommer fra en som egentlig bare hører på metal. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Special D - come with me Special D - 1,2,3,4 Alive Cascada - miracle Cascada - Bad company Bambee - Bam Bam Bam (for gamle dagers skyld ) 2 Unlimited - Jump For Joy DJ Mangoo - Eurodancer Dj Dream - Hoppesangen Shalamar - A Night To Remember Ottawan - d.i.s.c.o Petshop Boys - It's A Sin Tess - The Second You Sleep Eiffel 65 - Blue Wamdue Project - King Of my Castle Reset - Blue Paradiso - Bailando Daze - Superhero Lover Daze - Tamagochi ATC - Around the world Hit N´hide - Space invaders ahh for en liste Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) "Run4cover" Husker ikke hvem som har den, men dunker heftig Hører nesten bare på metal og rock, men den har god rytme. "ikke hat meg Fargoth " Endret 26. mars 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Chumbawumba - I Get Knocked Down Det er kanskje ikke en dunk dunk sang (vis du ikke har en stor bass) men det en en bra party sang Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 kommer med noen forslag her til musikk som folk kan danse til: Rapid Decompression - Stay With Me Cascada - How do you do 2 Vibes - Always! (be mine) Hi-Tack - Say Say Say Star Stylerz - Keep On Moving Agnelli & Nelson Feat. Aureas - Holding Onto Nothing State Of Grace - Wonder Why(CJ Stone Remix) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 The Chemical Brothers - Galvanize Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Pendulum - Hold Your Colour Flere av sangene på det albumet funker som fy på fest. Tarantula er kanskje den beste fest-låta på albumet. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Ass up - Grove coverage Dj cammy - celbrate the summer Dj cammy - castle in the sky Et par låter der iallefall.. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) må bare takke for alle svar jeg har fått... fantastisk mye bra musikk her.... ellers står jeg nå åpen for annen musikk typer med tanke på at jeg nå har lista full med techno,dance,trance.... osv.... men bør dunke bra... meget viktig regel det ja Endret 24. mars 2006 av Delta_progeny Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Må henge meg på her, mye fet musikk Ellers så er pulesangen et must på vors... Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Last ned screamer radio fra digi.no. Velg Genre/Dance/AfterhoursDJ.org. Live DJ's 24/7 og det er house/Progressive/trace til den store gullmedaljen! Vant beste nettradiopris i fjor i kategori elektronisk musikk. Etter at jeg fant den, så har jeg nesten sluttet å bruke Pc til annet, fordi jeg heller vil lytte til musikken de spiller. Kan ikke gjøre annet enn å anbefale!!!!! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Dozerbabar/Molotow - Drekka Mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå