MeSs Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Lurte på hvordan jeg får laga en DVD film av en sesong (serie) med mpg/avi filer? Med litt proff meny og sånt Mvh Marius Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Lurte på hvordan jeg får laga en DVD film av en sesong (serie) med mpg/avi filer? Med litt proff meny og sånt Mvh Marius 5793606[/snapback] Spør på video delen her på forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=83 Endret 22. mars 2006 av paalwa Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Feilpostet. *flytter tråden* Husk å poste i riktig kategori nesten gang. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Lurte på hvordan jeg får laga en DVD film av en sesong (serie) med mpg/avi filer? Med litt proff meny og sånt Mvh Marius 5793606[/snapback] Du kan bruke AdobeEncore til å lage avanserte meny effekter, eller enkelt og greit Nero hvis du har dette. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Mener helt bestemt at Ulead DVDmoviefactory støtter AVI og det er utrolig lett å bruke. Helt greit/proffe menyer som du bestemmer størrelse og farge på og du kan også bruke de bakgrunnsbildene og den musikken du selv vil i menyen. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Feilpostet. *flytter tråden* Husk å poste i riktig kategori nesten gang. 5797211[/snapback] Takk Takk for alle svar dette må prøves! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå