TST Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Du har sikkert sett serien. Buffy The Vampire Slayer har blitt det MacGyver og Supermann var i sin tid: en typisk kult-serie blant norsk ungdom. Nå er serien blitt til et spill for Xbox, og utviklerne har greid å få frem den onde, mørke atmosfæren som preger serien på TV. De fleste elementene fra serien er med, og du har her et særdeles flott, spennende og vel gjennomført action-spill. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Der kom anmeldelsen jo... "Har du litt penger, trenger du et godt og dynamisk actionspill til Xbox-en, anbefaler jeg deg varmt å prøve deg på Buffy. Spillet naturligvis." Den der var små- klam... :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Det spillet ser ganske kult ut. Så på nrk2 en natt der de viste spill nyheter og greier men vet ikke ka dag eller klokke de sendte det programet. noen som vet når det går?? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 omg, 3 sider med endeløs rosing av spillet.. Skulle tro anmelderen har hatt en liten forelskelse i hovedpersonen over lengre tid :smile: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Alle liker vel Buffy? :smile: :razz: Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 11:24, skrev Civilix:Alle liker vel Buffy? :smile::razz: Jepp! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 00:14, skrev TST:Du har sikkert sett serien. Buffy The Vampire Slayer har blitt det MacGyver og Supermann var i sin tid: en typisk kult-serie blant norsk ungdom. Nå er serien blitt til et spill for Xbox, og utviklerne har greid å få frem den onde, mørke atmosfæren som preger serien på TV. De fleste elementene fra serien er med, og du har her et særdeles flott, spennende og vel gjennomført action-spill.Les hele omtalen Vil ikke akkurat si at Buffy er på lik linje med MacGyver, den fyren kunne jo lage et helikopter ut av en postkasse!! :razz: Lenke til kommentar
xlent Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Kommer Buffy bare på x-box? Da kjøper jeg meg en x-box.. Buffy er jo bare sinnsykt hæli da! Spillet så ikke så værst ut det heller.. Lenke til kommentar
Grizzkhit Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Spillet er bare helt K O N G E ! Beste beat-em up jeg har spilt noensinne. + at fightingen i spillet er akkurat slik den er i serien. Endelig et spill som er verdt å kjøpe seg x-box for :smile: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Heeey.. det var jo et utrolig bra spill, hva annet kan man si? :smile: Det med MacGyver sammenligningen nevnte jeg kanskje ikke var så god. Poenget var å sammenligne dem på den måten at de begge har vært kult-serier. Det med helikopter-postkassen cracked me up :smile: Og det var ikke 3 sider med ros! Det var 3 sider med omtale, hvor jeg også la frem ting jeg ikke likte, men de gode sidene av spillet veide opp for de negative. Jeg liker egentlig ikke Buffy (serien)! Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Bra omtale. Forfatteren ser ut til å ha vært nøye med å få frem både de gode og ikke fullt så gode sidene ved spillet. Men hvem i all verden er Albert Hitchcock? :smile: [ Denne Melding var redigert av: THX 1138 på 2002-09-25 18:34 ] Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 fordømt fristende å kjøpe x-box, plutselig... Fins det noen planer for at det kommer på PC? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Men hvem i all verden er Albert Hitchcock? :smile: Neimen i huleste! Oops! Det er en feil som ikke er lov til å gjøre :smile: Jeg ber ydmyk om unnskyldning. Det er naturligvis Alfred. Ble vel litt raskt i svingende der. *ser dømmende på Gamer.no's korrekturlesere* :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 19:36, skrev Erling E.:*ser dømmende på Gamer.no's korrekturlesere* Aha! Legge skylden over på andre! Det holder ikke mål. :smile: Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 En grusom feil som vanskelig kan tilgis... Og...hva, var det noen som sa `Ansvarlig redaktør`? :wink: Men uansett da var det vel av sted til butikken da... OG FOLK!!!: Xbox uten bindestrek! [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-09-25 20:42 ] Lenke til kommentar
TheGrimSqueaker Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg skal seriøst kjøpe Xbox BARE pga. Buffy (som jeg elsker...). Hadde forhåpninger om at det skulle komme til PC men akk . En utrolig skuffende sesong av Buffy som går på TVNorge nå for tiden foresten :sad: . Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 mmmmmh...veldig fristende å kjøpe Xbox nå ja, pga Buffy Spillet. Og det med at sesong fire som vises på tvnorge nå er dårlig, vel jeg er vel litt enig der. Det er IKKE den beste. Likte ikke han Adam karen, og noen av Demonene ser så utrolig falske ut. Men måten hun banket Adam på, det var kult. Den beste måten å banke demoner på er sef. den gode gamle, "a wodden stick in the heart !" Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-09-25 21:20, skrev TheGrimSqueaker:Jeg skal seriøst kjøpe Xbox BARE pga. Buffy (som jeg elsker...). Hadde forhåpninger om at det skulle komme til PC men akk . En utrolig skuffende sesong av Buffy som går på TVNorge nå for tiden foresten :sad: . Hmm jeg liker faktisk sesong 4, hovedplottet er relativt svakt, men det er forbløffende høy og jevn kvalitet på de enkelte episodne. Det er en rad glimredne episoder i sesongen (trenger jeg nenve hush?). Men du kan glede deg til sesong 5, glimmrende stuff. Og om et par dager kommer den på skinnede dvd til min postkasse *sikle* Sesong 6 er desverre en gigantisk skuffelse, verste noensinn Imho, fatter rett og slett ikke at de samme folkene kan ha lagd den sesongen. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg