Gå til innhold

Buffy The Vampire Slayer (Xbox)

Anbefalte innlegg

Du har sikkert sett serien. Buffy The Vampire Slayer har blitt det MacGyver og Supermann var i sin tid: en typisk kult-serie blant norsk ungdom. Nå er serien blitt til et spill for Xbox, og utviklerne har greid å få frem den onde, mørke atmosfæren som preger serien på TV. De fleste elementene fra serien er med, og du har her et særdeles flott, spennende og vel gjennomført action-spill.

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-25 00:14, skrev TST:

Du har sikkert sett serien. Buffy The Vampire Slayer har blitt det MacGyver og Supermann var i sin tid: en typisk kult-serie blant norsk ungdom. Nå er serien blitt til et spill for Xbox, og utviklerne har greid å få frem den onde, mørke atmosfæren som preger serien på TV. De fleste elementene fra serien er med, og du har her et særdeles flott, spennende og vel gjennomført action-spill.

Vil ikke akkurat si at Buffy er på lik linje med MacGyver, den fyren kunne jo lage et helikopter ut av en postkasse!! :razz:

Lenke til kommentar

Heeey.. det var jo et utrolig bra spill, hva annet kan man si? :smile: Det med MacGyver sammenligningen nevnte jeg kanskje ikke var så god. Poenget var å sammenligne dem på den måten at de begge har vært kult-serier.

Det med helikopter-postkassen cracked me up :smile:

Og det var ikke 3 sider med ros! Det var 3 sider med omtale, hvor jeg også la frem ting jeg ikke likte, men de gode sidene av spillet veide opp for de negative.

Jeg liker egentlig ikke Buffy (serien)!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

mmmmmh...veldig fristende å kjøpe Xbox nå ja, pga Buffy Spillet.

Og det med at sesong fire som vises på tvnorge nå er dårlig, vel jeg er vel litt enig der. Det er IKKE den beste. Likte ikke han Adam karen, og noen av Demonene ser så utrolig falske ut. Men måten hun banket Adam på, det var kult.

Den beste måten å banke demoner på er sef. den gode gamle, "a wodden stick in the heart !"

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-25 21:20, skrev TheGrimSqueaker:

Jeg skal seriøst kjøpe Xbox BARE pga. Buffy (som jeg elsker...). Hadde forhåpninger om at det skulle komme til PC men akk
:cry:
.

En utrolig skuffende sesong av Buffy som går på TVNorge nå for tiden foresten :sad: .

Hmm jeg liker faktisk sesong 4, hovedplottet er relativt svakt, men det er forbløffende høy og jevn kvalitet på de enkelte episodne. Det er en rad glimredne episoder i sesongen (trenger jeg nenve hush?).

Men du kan glede deg til sesong 5, glimmrende stuff. Og om et par dager kommer den på skinnede dvd til min postkasse *sikle* Sesong 6 er desverre en gigantisk skuffelse, verste noensinn Imho, fatter rett og slett ikke at de samme folkene kan ha lagd den sesongen.

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...