Arve28 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hvilket kamera er best på bilde og raskt. Helst litt lite? Ingen krav til pris. Hva er best å kjøpe da? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Kanskje digital Ixus er tingen? de er små, kjappe, har en stor skjerm og brukbar billedkvalitet... Lenke til kommentar
BMP Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg hiver med på denne jeg.. Jeg er også på utskikk etter et mytt lommekamera som tar gode bilder både inne og ute. Jeg har jo 350D fra før og trenger et godt kamera til kona til rundt 3000,-. Noen sier Ixus leverer dårlige bilder, andre like Nikon og noen Olympus. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg hiver med på denne jeg.. Jeg er også på utskikk etter et mytt lommekamera som tar gode bilder både inne og ute. Jeg har jo 350D fra før og trenger et godt kamera til kona til rundt 3000,-. Noen sier Ixus leverer dårlige bilder, andre like Nikon og noen Olympus. 5794322[/snapback] Hva med ricoh r3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå