DilliMusic Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) hei har tenkt til aa selge min psp men hvordan kan jeg faa solgt den. vil helst at det er i et omraade med meg. altsaa enten i sarpsborg eller i fr.stad. eller at den som kj;per den skal komme og hente den. har en psp. 2 beskyttleses belegg. bruker kun et av dem men bytter paa av og til hehe, de er forskjellige. har Gb minne. spill som med folger er GTA og burnout legends. og du faar med spider man UMD. tenkte paa en pris paa 2500 kr. noen ideer fra folket vet MANGE sliter med dode pixler og slikt paa sin psp men jeg har kun et par OPPHENGTE pixler som kan fixes ved aa laste ned en video paa nettet. ta et google sok saa ser du det. kompisen min har rundt 5 eller 8 pixler rundt hverandre, er glad jeg ikke har det Endret 22. mars 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Du kan alltids prøve finn.no, vettu.. Der er god respons.... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Du kan alltids prøve finn.no, vettu.. Der er god respons.... 5793220[/snapback] hmm men er under 18 da kan jeg faa solgt da Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Dette er 3. topic, topic! her inne hvor jeg hører om Dilly man som skal selge PSP-en sin. Kjør den avgårde på finn.no, QXL.no, bruktmarked.no eller lapp på Rema!! Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Dilly, har du alvorlige lese og skrive-vansker ? Eller er du bare teit ? Lenke til kommentar
darker Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 bruktmarkedet til hw.no? qxl, finn.no, gulesider.no, irc.. er vel bare fantasien som begrenser her? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) i tillegg til de darker nevnte kan jeg jo nevne annonse i din lokale avis samt psp spesifike sider (www.pspavisen.com for eksempel) Endret 24. mars 2006 av bidz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå