pytrehau Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Er det noen som har gode råd/erfaringer for hovedkort til HTPC som jeg skal bygge. Det må være rimelig pris (helst under 1000,-) og jeg vil gjerne kjøre Athlon 64 prosessor. Noen som har feks. testet dette i en slik løsning:ABIT KN8-SLI Jeg tenker Thermaltake Mozart m/medialab & VFD og Seasonic S12 Strømforsyning 430W Harddisk: Samsung SpinPoint P120S 250GB Er ellers litt i tvil om skjermkort osv. Tar gjerne i mot tips!! Cluet er at jeg ikke har så mye penger å bruke på dette, og derfor ikke kan velge de mest råe og lydløse løsningene. Viktigste er at jeg får en god løsning som fungerer bra! Tar imot alle gode råd med stor takk! Oppdatert: Hadde håpet å ikke overstige 8000 kr totalt, men vil som sagt ha en god løsning når jeg først skal bygge. Jeg skal vel hovedsaklig bruke den til musikk, film og tv (ikke noe særlig spilling). Endret 22. mars 2006 av pytrehau Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Hva skal du bruke den til? Tror det er litt overkill med den PSU'en der kan du spare litt penger! Edit : Tror dette Hovedkortet Er mer en bra nok, men hvis du skal kjøpe i 1000kr klassen ville jeg kjøpt dette hovedkortet her får du for eks med trådløst internett! Supert hvis du hadde nevnt sån ca budsjett! Endret 22. mars 2006 av thahabbis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå