aurstad Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Du mener med andre ord at hvis du ikke har noe positivt å si så burde du holde snavla? Han amobil-kizen sier det jo selv, han vil ha positive og negative tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
y_not Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 >Hva kan man egentlig forvente seg av en gjeng på >kun 18-19 år? >MortenM Kan nevne at jeg er 21 da. :razz: Men fra spøk til alvor, vi prøver å lage en side med informasjon om mobiltelefoner, nyheter og annet som vi finner aktuelt å legge ut. Vi gjør så godt vi kan, men kan alltids bli flinkere. Takk for god respons fra dere andre her også. SinIC er en av de som har sett på helehets bildet og ikke bare det negative. Takk! Mvh Tony Tuddenham amobil.no Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-26 16:29, skrev aurstad:Du mener med andre ord at hvis du ikke har noe positivt å si så burde du holde snavla?Han amobil-kizen sier det jo selv, han vil ha positive og negative tilbakemeldinger! Tilbakemeldinger er i orden det. Jeg har funnet minus sider angående amobil.no jeg også. Men å begynne og kalle siden for amatørmessig og andre ord i samme sjanger, pga små feil og eventuelt tester av gamle mobiler, synes jeg bare blir for dumt. Dette er jo i startfasen! La det gå et par, tre måneder, så får vi se da. Jeg krysser hvertfall fingrene.. -Jan Ivar- Lenke til kommentar
KnutSofa Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Savner tester av siemens-mobiler... Det er jo ingen her.. Men det kommer vel:) Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Jeg hadde tenkt å starte en side med teste av biler, den første testen skal være av en T-Ford. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg