Arsenal_RULES Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Alt funker som det skal, men om jeg har lyst til å utforske alle filer som er på en dvd, kommer jeg inn på dvden, av en eller annen rar grunn. Jeg kan med andre ord, ikke utforske dvden... Noen ideer? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei! Det der må du forklare. Prøv høyre mustast -> utforsk på dvd-en. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Har ikke peiling på hvorfor dette har skjedd, men så klart har jeg testet ut høyre mustast -> utforsk Da skjer det ingenting ... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Den eneste muligheten jeg har til å "utforske" en dvd, er å høyreklikke på dvd ikonet, og trykke kopier -> slik at jeg kopierer alt jeg har på dvden inn på skrivebordet, for å så utforske! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hvis du åpner utforskeren, og velger å vise mappestruktur. Kan du da trykke på [+] på DVD-plata? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Ja, jeg kan det men det hjelper ikke, for når jeg trkker på [+], så skjer det ingenting, som om dvden skulle vært tom, for jeg kommner ikke videre inn, men jeg vet at det er mapper og annet stasj på dvden, i og med at jeg har sjekket dvden på komputeren i andre etasje ... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Oppstod dette nylig? Har du prøvd gjenoppretting av systemet? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Ja, jeg antar at det er siste mulighet, en mulighet som ikke er så veldig aktuell for min del Takker for respons efikkan, (om noen har noen idé til hvordan jeg kan løse problemet, bare post her da , kanksje jeg for teste med noen driver updates..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå