Siljemaria Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Er det noen som vet om Motorola v3x kommer til å lanseres i brunt i Norge og i så fall når? Har lett en del på nett men de få nettbutikkene som har den på forhåndssalg har den kun i blå. Jeg skal en tur til england i påska, så om noen vet om den brune versonen kommer til å være tilgjengelig der tar jeg gjerne imot tips Om noen her har forhåndstestet denne hadde det også vært fint med noe input om hvordan den er i bruk. Har aldri hatt en Motorola-telefon før, men forelska meg helt i fargeskjemaet til den brune versonen og jeg bare _må_ ha den Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 http://www.mobile-review.com/review/motorola-v3x-en.shtml Lenke til kommentar
Siljemaria Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Jeg har lest gjennom den testen, men jeg skulle gjerne hørt noe fra noen her som har testet den også Den sier heller ikke noe om hvilke farger som blir distribuert i de enkelte deler av verden. Endret 22. mars 2006 av Siljemaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå