Gå til innhold

TES: Morrowind for £2,99 på Play.com

Anbefalte innlegg

Heisann. Har lest mange poster her på forumet hvor det er mange som ikke har prøvd TES3: Morrowind, og derfor tenkte jeg å tipse dere om at det faktisk bare koster £2,99, eller 34 kroner iflg. dagens kurs.

Se selv.

Det er nesten så jeg vurderer å handle inn en kopi til, i tilfelle den gamle skulle bli ødelagt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. Har lest mange poster her på forumet hvor det er mange som ikke har prøvd TES3: Morrowind, og derfor tenkte jeg å tipse dere om at det faktisk bare koster £2,99, eller 34 kroner iflg. dagens kurs.

Se selv.

Det er nesten så jeg vurderer å handle inn en kopi til, i tilfelle den gamle skulle bli ødelagt :p

5792759[/snapback]

Genialt! (Kjøpte selv Morrowind med alle expansion-packene til 99kr på Elkjøp :dribble: )

Lenke til kommentar

Jeg er litt forbannet på de som har laget Game of the Year Edition som jeg også fikk for 99. ALLE viste at hvis du har en ekte versjon, så har du papirkart med spillet. Og så åpner jeg den lille DVD-esken og finner bare CDer!

Lenke til kommentar
Jeg er litt forbannet på de som har laget Game of the Year Edition som jeg også fikk for 99. ALLE viste at hvis du har en ekte versjon, så har du papirkart med spillet. Og så åpner jeg den lille DVD-esken og finner bare CDer!

5793100[/snapback]

Hmm, kartet fulgte da med GOTY-versjonen til Xbox.. :hmm:

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer det og kjøpe fra Play.com egentlig? Hvordan blir det med frakt og moms?

5795995[/snapback]

De sender en vare i en pakke. Prisen inkluderer frakt, så det er veldig enkelt - er prisen under 200 kr, slipper du moms. Er du heldig med dyrere vare, kan det hende at du slipper moms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...