Rippey Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hurra! Er bare innom å skriver dette før jeg skal ut å bromme mer. Deiligste kommentaren fikk jeg i dag da sensor sa: "Gratulerer, du har lapppen!". ÅÅh fy flate farao så digg! Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Gratulerer så meget! Begynner på den idag jeg! ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Gratulerer Rippo! Gleder meg stort til den store dagen jeg også. Trenger bare litt penger først.. Og thahabbis : Lykke til Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg fikk noe sånnt som: Jaja.. så er det vel bestått da. Grattis med lappen btw Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Gratulerer Rippo! Gleder meg stort til den store dagen jeg også. Trenger bare litt penger først.. Og thahabbis : Lykke til 5793286[/snapback] Takk takk! lykke til med lotto trekninga Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Grattis Rippo Skal selv ha oppkjøring 25.04 kl. 09.20 Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Takker! Lykke til ramma_2pac og thehabbis. Oppkjøringen var np, bare teorien som er stress. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Teorien var lettest av alt da. Svarte t.o.m feil som jeg visste. Fikk 6 feil Lykke til alle som skal ha oppkjøring. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Gratulere, og kjør med måte da, husk du er ikke ekspert bare fordi du har lappen. Alt for mange unge tror de er konge bak ratte når de har fått lappen. Alt for mange av de finner jeg i grøfta etterpå. Har had lappen i 4 år jeg, ikke kjørt utfor 1 gang. Kjør forsiktig Og lykke til de dere som skal ta lappen nå. Det er en utrolig spennende tid. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Satsar på å ta lappen i mai en gong. Herregud som eg gler meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå