knut Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Stadig flere kompakte fotoskrivere kommer på markedet. Vi har sett på fem forskjellige modeller, med til dels store forskjeller. Les mer Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Takk for den - bra test! Personlig mener jeg at man ikke skal legge for stor vekt på prisen pr. bilde. Bildekvaliteten bør veie mest etter min mening. Kjøpte selv en SELPHY CP510 som jeg er meget godt fornøyd med. Har hatt den med på ferier hvor jeg har laget postkort og sendt hjem. For meg er også det av mye større betydning enn prisen pr. bilde. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Har man noen holdepunkter for å annslå levetiden til bilder skrevet ut på denne måten kontra bilder fra FotoKnudsen ol? Og er kvaliteten ellers like god? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Er jo sinnsykt dyrt å skrive ut bildene selv i forhold til å bestille hos f.eks elkjøp! Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Er jo sinnsykt dyrt å skrive ut bildene selv i forhold til å bestille hos f.eks elkjøp!Er også sinnsykt dyrt å kjøre til Elkjøp eller andre for å hente 4-5 bilder. Det er slike "små" serier jeg bruker min CP510 mest til. Lenke til kommentar
filtvet2 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Problemet med en Canonskriver. Blir det først en feil på den må du vente i ukesvis på at den blir reparert. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Problemet med en Canonskriver. Blir det først en feil på den må du vente i ukesvis på at den blir reparert. Benytt deg av Forbrukerkjøpsloven; hvis reparasjonen tar mer enn ei uke har du krav på 'erstatningsgjenstand' i flg. §30. Har man noen holdepunkter for å annslå levetiden til bilder skrevet ut på denne måten kontra bilder fra FotoKnudsen ol? Varer sikker lenge nok. Bare å skrive ut et nytt bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg