Slurt-is Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) I dag når jeg skrudde på maskinen fikk jeg frem en vittig melding: ''EXPLORER.EXE FINNER IKKE KOMPONENT Programmet vil ikke starte fordi normaliz.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å instalere programmet på nytt.'' Dermed kommer jeg ikke inn på min bruker i Windows. Hvordan fikser jeg dette? Kommer heller ikke inn i safe mode og jeg ser ingen måte å ta backup av alle filene mine. Tenkte jeg skulle ta ut f:'en og la c:'en stå igjen slik at jeg kan instalere windows på nytt på c: for å la filene ligge igjen på f:. Men dette fant jeg ut var en dårlig ide, for jeg har masse vikitg også på c:. Da tenkte jeg at jeg skulle ta c: og koble til den andre pc'en som slave, slik jeg kunne ta backup av den, men nei. Harddisken passet ikke til tilkoblingene i den eldre pc'en og nå står jeg her. ''Det er her jeg står, og det er intet jeg kan gjøre'' - en eller annen fyr' Windows er flott Edit: Maskinen kjører Windows XP Professional Endret 22. mars 2006 av Slurt-is Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg bet i det sure eplet og installerte Windows på nytt. Takk for den store interessen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå