Gå til innhold

NOKIA 6280 MINITEST

Anbefalte innlegg

Har hatt N70 fra den kom og frem til nå.Men da jeg fikk Nokia 6280 med 3G mellom hendene,ja da var tiden moden for utskifting.Men først som sist,N70 kan brukes til mye mer og da tenker jeg på alle mulige programmer som kan innstalleres som feks GPS.Har du derimot ikke bruk for det så er 6280 det beste alternativet på markedet i dag.Den er liten og har bla 3G,meget bra skjerm,enkel epost,gode taster,stilig og kompakt design,mp3,2Megapiksel kamera,bra video,radio,videoringetoner(meget stilig),fullskjermbilde på kontakter som ringer,rask respons i menyene,i det hele tatt så er den spekket med alt du måtte trenge + litt til.Strømforbruk omtrent som N70(1-2dg ved flittig bruk).Så langt er jeg meget fornøyd.Det eneste lille minus må være at den kan virke litt slarkete skrudd sammen.Når den er sammenslått så er det litt stor glippe mellom topp og bunn.Når du da trykker på tastene i sammenslått tilstand så klapper delene litt imot hverandre.Dette ødelegger litt av mitt helhetsinntrykk.Prøvde på flere telefoner i butikk og alle hadde samme svakhet,noen litt verre enn andre.Så jeg anbefaler dere å prøve flere i butikken før dere kjøper.Håper dette rettes på fordi du mister litt av kvalitetsfølelsen og ikke minst av førsteinntrykket.Nå har jeg vent meg til det og er som sagt meget fornøyd med telefonen.Gir den en sterk 5er på terningkastet mitt,det eneste minus er førsteinntrykket. Håper min minivurdering kan være til hjelp.Så nå er det bare å løp å kjøp,men husk å sjekke flere før du kjøper. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...