Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Installasjon av ekstra linje + pepper

Anbefalte innlegg

Dere får unnskylde litt sammenblanding av temaer i denne tråden, jeg skulle opprinnelig kun stille et enkelt spørsmål, men er så irritert over leverandøren min at jeg rett og slett ikke klarte å styre unna.

Jeg har lyst på en ny linje inn i huset (mest pga. at catch/ventelo har vist seg som særs udugelige i den seneste tid; de har faktisk prestert å sperre min linje nesten en hel dag etter eget forgodtbefinnende uten å gi verken varsel eller en god forklaring på hvorfor dette skjedde. jeg kan dessverre ikke lenger si at jeg stoler på at de vil levere en stabil tjeneste).

Pr. i dag har jeg èn linje inn, sdsl fra catch/ventelo/bluecom eller hva de kaller seg nå. Jeg har lyst på enda en sdsl linje, men denne gangen fra en annen og mer seriøs leverandør.

Jeg vil ikke si opp linja fra catch/ventelo/bluecom _enda_, selv om jeg er under bindingstid opplever jeg det overnevnte som et klart kontraktsbrudd og vil ikke ha noen problemer med å gjengjelde tjenesten. Spm. derimot er: Hvor smertefritt kan installasjon av en ekstra linje som dette gå? ingen brudd? kortvarig/langvarig brudd? Snakker her om ev. brudd på linje fra catch, som jeg har fra før i forbindelse med oppretting av ekstra linje fra annen leverandør.

På Kapaks fikk jeg beskjed om at det er 4 ledige trådpar i nettet (3 "nye linjer", og en "ledig linje" (den 'ledige linja' er faktisk den det er sdsl på fra før).

Endret av nakai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...