mandela Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Dette skjer ikke alltid, men random. Kjører winxpsp2, velger "slå av", men maskinen restarter i stedet. Hva kan problemet være? kan det være et hardwareproblem eller er windows den sannsynlige synderen? Endret 22. mars 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei! Det er nok enten problem i Windows, i BIOS eller med strømforsyningen. Har du tatt Windows update? Har du sjekket pcen for virus og spyware? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 jepp, helt fresh winxpsp2 install, lurer på om dette kan ha noe med strømforsyningen å gjøre Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 jepp, helt fresh winxpsp2 install, lurer på om dette kan ha noe med strømforsyningen å gjøre 5794591[/snapback] Kan du si hvilken strømforsyning du har? Sjekk tilkoblingene til den, og sjekk også "power"-innstillinger i BIOS. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Hei, du har ikke tilfeldigvis Roxio's Easy CD Creator 5.0 ?' Hva slags hovedkort har du ? Har du hatt usb ting kobla til når du prøvde å skru av ? Mus / tastatur ? Får du noen feilmeldinger rett før den rebooter ? Endret 23. mars 2006 av Phalanx Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) nei, har ikke det. mer eller mindre ren winxpsp2 installasjon. har et msi tvkort, det er vel det eneste jeg er litt usikker på i maskinen siden resten av komponentene kjenner jeg til. er dette et kjent symptom ved for lite strøm fra strømforsyningen forresten? Endret 23. mars 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Her er en del ting som kan være årsaken viss du gidder å lese gjennom det ... http://aumha.org/win5/a/shtdwnxp.php http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;311806 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 har lest disse sidene allerede, har utelukket alle disse årsakene Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Wake up on lan/ring i bios til off,men det har du sikkert sjekka. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Wake up on lan finnes ikke i biosen, i allefall ikke under det vanlige navnet. Det er et MSI K8T NEO-V Og ja, jeg har koblet på usb enheter; mus og "trådløst nett pinne" Nå har jeg også begynt å få "Please Insert a Disk into Drive A:\" når jeg slår av maskinen wtf? Endret 23. mars 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå