Gå til innhold

Div spm om Samurize.

Anbefalte innlegg

Jeg har nå lastet ned samurize, og bestemt meg for å prøve ut dette. Jeg skjønner ikke veldig mye av programmet, og for å komme i gang kunne jeg tenke meg å laste ned en ferdig config for så å forandre denne etter mitt ønske.

Jeg har funnet mange bra på www.samurize.com men nesten alle disse har en link som ikke fungerer. Det samme gjelder for norsk tv guide. Denne er heller ikke til å finne. Når jeg prøve å følge Samurize tutorial, er dette lager for den forrige versjonen og ikke for den nye.

Hvorfor så mye "feil" og problemer med å få tak i ting? Er samurize.com dårlig oppdatert? Eller finnes det andre sider som er bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynner å få problemer med den tv guiden jeg fant på siden til Samurize. Den oppdatere seg ikke skikkelig. Det står når den er oppdater sist f.eks. Torsdag 23.mars 21:17:58, men programmene som står der er fra i går. For at jeg skal oppdatere programmene som begynner på tv så må jeg velge edit config file... og trykke test script. Hver gang jeg skal oppdatere. Jeg har nå brukt dette i et halvt år nå, og det har funket fint til for et par dager siden. Er det noen som vet noe som jeg kan gjøre for å fikse det.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke den filen på maskinen.

Men du Scotch:) kan du legge opp din pakke av NorskTV hvis du har. Jeg har hatt problemer før med tv guiden, men da lastet jeg det bare ned på nytt og la det inn. Men nå får jeg ikke lastet det ned på siden til samurize.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke den filen på maskinen.

Men du Scotch:) kan du legge opp din pakke av NorskTV hvis du har. Jeg har hatt problemer før med tv guiden, men da lastet jeg det bare ned på nytt og la det inn. Men nå får jeg ikke lastet det ned på siden til samurize.

5805272[/snapback]

Søk på NorskTV.lat i Samurizemappen. Den som gjør at den ikke alltid vil oppdatere seg.

Jeg har ikke TVscriptet som en pakket fil, har den kun "innstallert".

Lenke til kommentar
Denne mappen ligger i C:\Programfiler\Samurize\Skins hos meg

5805567[/snapback]

Mappe?

Jeg trykke på NorskTV.zip linken, og gikk ut i fra at det skulle begynne å laste ned en zippet fil, men det som ble lastet ned var index.php

Jeg fikk ikke åpnet den, så jeg prøve å forandre navnet med zip bak slik at det ble en komprimert mappe. Men da jeg fikk jeg opp en melding at den komprimerte mappen er ugyldig eller skadet.

Jeg lastet ned filen med Firefox

Så jeg prøvde med IE, men da ble det bare åpnet en siden med masse tegn:

Rar!Ïs ôtt €2UUjª®V(Z/0 NorskTV\2_1_32.png‰PNG IHDR szzôgAMA¯È7ŠétEXtSoftwareAdobe ImageReadyqÉe<çIDATxÚb¼wï.Ãÿÿÿc€¸Ž……E–‘‘‘–hÃß¿ß™Svµ P hñ\AA!6NNNz8àçÏŸÒïß¿kûõë#@1Þ½{箄„¤=Ðr†gÏž~@¹¤Ä0ôµ2àÆ­÷¿¤ø™ÖŽ{1UùÔø¶¹ûÛlòªÔwå<ຑœÒÙu))i–tOÌ„ˆ¿x¡r'×G±yÿ ûû—»@QÂoß00|úÈðäˆÿŒ Lÿÿ1|cdxÇ4¨¨”èî? ‚¼  ™G0 þ $Q€œüÓ0ËÞgøÿ˜n¡ðÈgùÏÀÈþ‡áÛ_†W¿¹Xÿ°CŠ L ¯Þ10ðóýaPøÇJMÿþãK Äv0@ö :(ÀÌÌðÿÖ †ÿ£€l?«äof‘? ÌìÿþüþÀððËV ëOaŽ/ò L9Þ}``øö탖âÑñŸ...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...