TordEMan Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 driver å setter opp "norges" nye dating side. www.meetme.no/nye og pga. trenger jeg litt tilbakemeldinger, meste parten av siden består av rosa, YES i know.. men det er jo litt av kjærlighetens farger.. Lenke til kommentar
sqitfire Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 driver å setter opp "norges" nye dating side. www.meetme.no/nye og pga. trenger jeg litt tilbakemeldinger, meste parten av siden består av rosa, YES i know.. men det er jo litt av kjærlighetens farger.. 5792425[/snapback] Tja hurtigsøket burde være mere rettstilit mer ryddig Lenke til kommentar
TordEMan Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 sqitfire: Yes, will do noen som har noe mer konstruktivt, og ikke bare "det var najs" ? hehe Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Synes den var ganske så fin...fant egentlig kun to ting å sette fingeren på. - Hvit bakgrunn. Så litt rart og tomt ut. Jeg ville kanskje prøvd med en rød/rosa gradient. - Likte ikke at formen i søkemotoren var midstilt. Venstrejustering hadde vært bedre tror jeg. Ellers var den ganske så bra Lenke til kommentar
xeon Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Burde det ikke være "hurtigsøk" i stedet for "hurgit søk"? Og 01 02 03 04 etc. så litt klønete ut. Og så kanskje litt ensomt ut på den øverste rosa linja i toppen.. Rent bortsett fra det så det ganske stilig ut Endret 22. mars 2006 av xeon Lenke til kommentar
TordEMan Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 likte den 01 02 03 04 delen.. er et eget preg.. skiller seg litt ut.. er forsåvidt sent ut på: www.meetme.no (ettersom jeg ikke rakk tidsfristen er ikke alt ferdig) hurtigsøk heter det, og jeg blir ganske ordblind på natten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå