-HugiN Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Heisann. Skal ha meg ny "profftelefon" Vurderer Qtek 8310 eller Nokia E60 Telefonen skal ikke være så stor, mulighet for HTML surfing over Wifi, samt bruk av MSN. Leste en plass en som sa noe om at usertifiserte 3. parts programmer ikke ville virke på E60, stemmer dette? Hvilken telefon skal jeg velge. Og hvordan er det med Chess og 3G? Lenke til kommentar
madze Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Er ikke akkurat mitt område når man beveger seg mot qtek telefoner men har et par folk på jobb her som bruker det å dem sier det funker utmerket. MSN får du jo selv på N70.. er jo bare hva du selv har lyst på Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 De fleste "proff" mobiler er relativt store. Skal man ha wifi så øker størrelsen enda en gang. Men Qtek og Nokia gjør ting på sin egen måte, så det blir mer smak og behag Lenke til kommentar
madze Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Veldig enig i det Neppe nevner. Men skal du ha en slik telefon blir det ofte litt kjøpslåing ang størrelse osv, du må nesten stikke ned i ei lokal sjappa å se/holde telefon å se hva du selv syns om størrelser. Jeg for min del syns det er greit med en litt stor telefon. Er jo greit å vite at man har den på seg :-p Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Veldig enig i det Neppe nevner. Men skal du ha en slik telefon blir det ofte litt kjøpslåing ang størrelse osv, du må nesten stikke ned i ei lokal sjappa å se/holde telefon å se hva du selv syns om størrelser. Jeg for min del syns det er greit med en litt stor telefon. Er jo greit å vite at man har den på seg :-p 5798538[/snapback] Mye å ta i, mye å være gla i Lenke til kommentar
madze Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Mye å ta i, mye å være gla i 5798550[/snapback] hehe, akkurat som jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
Merken Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Heisann.Skal ha meg ny "profftelefon" Vurderer Qtek 8310 eller Nokia E60 Telefonen skal ikke være så stor, mulighet for HTML surfing over Wifi, samt bruk av MSN. Leste en plass en som sa noe om at usertifiserte 3. parts programmer ikke ville virke på E60, stemmer dette? Hvilken telefon skal jeg velge. Og hvordan er det med Chess og 3G? 5792190[/snapback] Det er riktig at usertifiserte 3.partsprogrammer ikke vil fungere på nye Symbian telefoner. Dette fordi Nokia vil unngå virus på mobiler. Kan anbefale Qtek 8310 på det varmeste. Den har både WiFi, EDGE, MSN og bruker Windows mobile. Telefonen er heller ikke større enn de fleste candybar mobiler. Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Heisann.Skal ha meg ny "profftelefon" Vurderer Qtek 8310 eller Nokia E60 Telefonen skal ikke være så stor, mulighet for HTML surfing over Wifi, samt bruk av MSN. Leste en plass en som sa noe om at usertifiserte 3. parts programmer ikke ville virke på E60, stemmer dette? Hvilken telefon skal jeg velge. Og hvordan er det med Chess og 3G? 5792190[/snapback] Det er riktig at usertifiserte 3.partsprogrammer ikke vil fungere på nye Symbian telefoner. Dette fordi Nokia vil unngå virus på mobiler. Kan anbefale Qtek 8310 på det varmeste. Den har både WiFi, EDGE, MSN og bruker Windows mobile. Telefonen er heller ikke større enn de fleste candybar mobiler. 5799647[/snapback] Damn altså, jeg som hadde bynt å gå for E60, men ting tyder jo også på at den ikke kommer før i mai :S Men hva skal til for at programmer skal oppnå "sertifisering", blir vel slik at de fleste slike blir betalingsprogram også da? Og hvordan er det å streame video med Qtek og Symbian mobiler? Tenker da på vmw filer på nettsider stort sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå