abene Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Spyware-verstinger I en ny rapport fra en organisasjon som ble stiftet for å bekjempe spyware-problemer viser at fildelingsprogrammet Kazaa er en spyware-versting. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Trodde SpyAxe var spyware i seg selv jeg.. Og ikke noe annet.. Men men.. Kazaa sluttet jeg å bruke for en god stund siden heldigvis.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Har aldri brukt Kazaa, men har "alltid" "visst" at det er mye badware der. Allikavel brukes fildelingsprogram til så mye ulovlig at de som bruker det fortjener det Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Det er bra Kazaa ikke dominerer markedet for P2P programmer, selv om platebransjen kanskje kunne ønsket det. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Det er mange år siden jeg brukte Kazaa sist, og også da var det haugevis av spyware der. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Samme her.. Visste ikke om noe annet Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 SpyAxe er det mest plagsomme "antispyware" programmet noken sinne har møtt! Var hos onkelen min og han hadde fått det. Var eit godt slit å få fjerna det frå pcen.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg visste ikke at kazaa fortsatt eksisterte, langt mindre at folk gadd å bruke det. Utrolig at så mange ikke klarer å få øynene opp når hele programmet er såpass råttent. Jeg hadde det selv i mine dager som ung og uerfaren. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Haha, finnes Kazaa ennå? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå