Gå til innhold

Nyhet: – De suger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå bruker ikke jeg telefon til spilling da, men kan til dels være enig med Lasky. Det finnes jo sykt masse spill, og vil tro halvparten av dem er hobbylaget. ikke det at det er dårlig kavlitet automatisk men det finnes en del spill som rett å slett allefall jeg kunne klart meg foruten ;)

meen, når sant skal sies, er jo greit med litt utvalg. kunne kanskje begrenset alle de små "bortkasta" spilla litt.

Min mening riktig nok :p regner med å bli litt kritisert nå :-p

Lenke til kommentar

madze: nå snakker ikke Lasky om hobby-lagde spill.

Er først og fremst eldre spill som fremdeles selges gjennom operatørene og andre spill-tjenester som er "dritt".

Men Lasky ser ut til å tro at alle har nye, avanserte mobiler, noe som ikke stemmer helt. EA er så opptatt av fantastiske 3D-spill osv på mobilen, men dette er jeg helt uenig i. Mobil-spill er først og fremst ment for 'underholdning på farten' (typisk på bussen) og det enkle er ofte det beste og mest populære.

Det er selvsagt rom får BÅDE enkle og avanserte spill, men EA ser ut til å gå den gale veien... Dette er folka som kjøpte opp Jamdat (verdens største mobilspill-firma) for noen få måneder siden og er så selvsikre at de fjernet Jamdat-referansene fra www.jamdat.com helt...

Leste ikke artikkelen, men dette er noe vi diskuterer på jobben nesten hver dag hehe :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...