Myron Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Lurer bare på om det er noen, her på forumet, som utmerker seg i PHP programering, og i så fall hvem. Trenger å komme i kontakt med noen Kanskje noen har et forslag... Lenke til kommentar
trondes Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Sikkert mange, kanskje du heler skal forklare hva som er problemet? Lenke til kommentar
Myron Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Egentlig ikke et spesifikt problem. Heller det at jeg trenger å komme i kontakt med en som er særs god, fordi jeg ikke kan programmere selv.. Kanskje du har et forslag? Lenke til kommentar
TordEMan Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 vel, du har jo flere valg, skrive hva du skal ha hjelp med, eller kanskje lufte ønske ditt på www.getacoder.com eller www.getafreelancer.com Og om du skal betale for noe du trenger så sender du meg en PM så skal vi få fikset det.. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hvorfor ikke bare spørre ting du lurer på på forumet her? De fleste får svar her, og uten å måtte betale for det Måten du spør på høres ut som en slags fadderordning, er ikke sikkert noen vil binde seg på en slik måte. Lenke til kommentar
Myron Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Hvorfor ikke bare spørre ting du lurer på på forumet her? De fleste får svar her, og uten å måtte betale for det Måten du spør på høres ut som en slags fadderordning, er ikke sikkert noen vil binde seg på en slik måte. 5792541[/snapback] Absolutt ikke snakk om en fadderordning! Har noe jeg trenger hjelp til, siden jeg ikke klarer det selv, men jeg er absolutt villig til å betale for den hjelpen jeg får. Lenke til kommentar
trondes Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hemmlighetsfull du er da Jobber vel ikke for CIA eller.no ? Lenke til kommentar
Myron Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Hehe. Meeeeen, tilbake til spørsmålet mitt, er det noen flinke PHP'ere her, eller ikke? Ikke CIA, KRIPOS, FBI eller skatteetaten elns. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Hehe.Meeeeen, tilbake til spørsmålet mitt, er det noen flinke PHP'ere her, eller ikke? Ikke CIA, KRIPOS, FBI eller skatteetaten elns. 5792631[/snapback] Er nok ingen som gidder å hjelpe deg før de får vite hva du trenger hjelp til. EDIT: Er god i PHP, men som sagt man ikke tilby hjelp uten å vite hva man "melder" seg på. Hva slags "oppdrag" har du? Planlegger du å betale noe for det? Details Endret 22. mars 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Myron Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Er nok ingen som gidder å hjelpe deg før de får vite hva du trenger hjelp til. EDIT: Er god i PHP, men som sagt man ikke tilby hjelp uten å vite hva man "melder" seg på. Hva slags "oppdrag" har du? Planlegger du å betale noe for det? Details 5792640[/snapback] Jeg trenger, ganske åpenbart, hjelp til å skru sammen noe i PHP. Det er ikke snakk om å melde seg på noe. Og det er alltid snakk om å få betalt før man kommer til himmelen Endret 22. mars 2006 av Myron Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Jeg får nok ikke betalt i himmelen heller, men er ikke så god i php at jeg får betalt her nede heller Endret 22. mars 2006 av Sindre Lenke til kommentar
Myron Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Det var triste saker. Men sørg for å finne noe som du får betalt for her nede, i alle fall hvis du ikke får betalt i himmelen... Ehm, det jeg mener å si er, at du må sørge for å betalt one way, or another. Begge steder om mulig Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Kommer jo helt ann på hva du trenger hjelp til og snekre sammen, selv har jeg noen deler av php jeg kan bedre en andre, siden jeg ikke har lært meg alt, egentlig pent lite. Men om du trenger hjelp til noe jeg kan, skal jeg jo seffølgelig hjelpe =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå