Gå til innhold

Finnes det noen virkelig flinke PHP'ere her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, du har jo flere valg, skrive hva du skal ha hjelp med, eller kanskje lufte ønske ditt på www.getacoder.com eller www.getafreelancer.com

Og om du skal betale for noe du trenger så sender du meg en PM så skal vi få fikset det.. ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare spørre ting du lurer på på forumet her? De fleste får svar her, og uten å måtte betale for det ;)

Måten du spør på høres ut som en slags fadderordning, er ikke sikkert noen vil binde seg på en slik måte.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare spørre ting du lurer på på forumet her? De fleste får svar her, og uten å måtte betale for det ;)

Måten du spør på høres ut som en slags fadderordning, er ikke sikkert noen vil binde seg på en slik måte.

5792541[/snapback]

Absolutt ikke snakk om en fadderordning!

Har noe jeg trenger hjelp til, siden jeg ikke klarer det selv, men jeg er absolutt villig til å betale for den hjelpen jeg får.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hehe.

Meeeeen, tilbake til spørsmålet mitt, er det noen flinke PHP'ere her, eller ikke? Ikke CIA, KRIPOS, FBI eller skatteetaten elns. :)

5792631[/snapback]

Er nok ingen som gidder å hjelpe deg før de får vite hva du trenger hjelp til.

EDIT: Er god i PHP, men som sagt man ikke tilby hjelp uten å vite hva man "melder" seg på. Hva slags "oppdrag" har du? Planlegger du å betale noe for det? Details :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Er nok ingen som gidder å hjelpe deg før de får vite hva du trenger hjelp til.

EDIT: Er god i PHP, men som sagt man ikke tilby hjelp uten å vite hva man "melder" seg på. Hva slags "oppdrag" har du? Planlegger du å betale noe for det? Details :)

5792640[/snapback]

Jeg trenger, ganske åpenbart, hjelp til å skru sammen noe i PHP.

Det er ikke snakk om å melde seg på noe.

Og det er alltid snakk om å få betalt før man kommer til himmelen :)

Endret av Myron
Lenke til kommentar

Det var triste saker.

Men sørg for å finne noe som du får betalt for her nede, i alle fall hvis du ikke får betalt i himmelen... Ehm, det jeg mener å si er, at du må sørge for å betalt one way, or another. Begge steder om mulig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...