Slettet konto Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Skal lage en logo nå, og vet hvordan alt skal se ut. Problemet er at jeg ikke finner fonten jeg skal bruke, og nå har jeg brukt lang tid. For å forklare enkelt: Den er tynn og elegant, og med åpninger i bokstavene, avrunda hjørner overalt. F.eks. er o avlang, med åpning i topp og bunn, F har åpning mellom horisontale og vertikal linje, og alle endelinjer er avrundet. B er det samme, åpning mellom vertikal stolpen og "sløyfene". Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Prøv på Identifont.. Kanskje du finner den, der... Endret 22. mars 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Prøv på Identifont.. Kanskje du finner den, der... 5792157[/snapback] Takk for det, men har allerede prøvd den og lignende uten hell... Lenke til kommentar
symbol Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Prøv på Identifont.. Kanskje du finner den, der... 5792157[/snapback] Utrolig bra nettsted.. Der fant jeg fonten jeg trengte.. Takk Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 finnes også font's på cooltext.com klikk på fonts oppe på siden, og voila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå