Jalla Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Sikkert noen som har sett den før, menmen... Knock yourselves out Endret 3. mai 2006 av Jalla Lenke til kommentar
epifant Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Evt. BigWheels. Dessverre får man ikke se felgene på bilen, men de har et imponerende utvalg. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Takk for hjelp Får se hva som blir det endelige valget, mye fint der ute! Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Ja... her har det ikke skjedd stort siden sist. På godt og vondt. 5/5 - 06 kræsja jeg... kan legge ut bilder av det senere. Så bilen ble klar i går ffra oppretter så nå skal den sendes rett til lakkerer Sopm dere skjønner er det ikke gjort så mye med bilen, men tiden fremover blir nok brukt flittig kan jeg love dere Har i mellomtiden og mistet verkstedet mitt. Hele bygget fikk nye eiere som ville ha masse penger for at lille jeg stod der og bygde lyd. 70 000 i året gidder jeg ikke betale så da sa jeg takk og farvel! Videre så har jeg valgt meg ut noen felger som ligner fælt på TSW Volcano, men ikke helt de samme. Disse blir i 17". Fargen jeg skal ha på bilen heter Diving Blue (A5X er koden). Skal og oppover til noen i Elverum etterhvert for å sette på litt dekor Blir spennende! Mvh Tony Endret 14. juni 2006 av Typhon Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Et litt spenstig spørsmål natt til lørdag, er følgende: Noen som kan komme med et element som kan konkurrere med Morel Elate 10? Kriteriet er at det skal spille pent... rett og slett! Lenke til kommentar
epifant Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 På hvilke kriterier? Det er mange elementer som kan konkurrere, men noen har annen pris, dybde, vekt, osv. osv. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Dybde og vekt har ikke så kjempemye å si. 10 eller 12 tommer er det jeg er på jakt etter. Men de trenger ikke veie 10KG hver og ha en dybde på 40CM kan du si. Pris? tja... la oss si maks 4 lapper pr. element da. Morel Elate 10 koster 2 540,-. Vil ha et element som spiller pent, jeg skal ikke akkira være med i dB-drag med denna kjerra her så. Endret 18. juni 2006 av Typhon Lenke til kommentar
epifant Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Seas Lotus 10 eller 12-tommer? Ellers har man forsåvidt en hel drøss å velge blandt.. Du kan jo prøve noe utradisjonelt og velge et PA-element. Tangen AVDesign har en rekke spennende Beyma-elementer som slett ikke koster skjorta. Elementer med lav Qts små lukkede kasser (eller undertunede BR-kasser) passer ypperlig til bilbruk. Følsomheten er som regel også langt høyere enn typiske bilstereobasser. Endret 18. juni 2006 av epifant Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 PA? Tja... noe som skurrer i øra mine når PA og SQ havner i samme setning Men titter litt på det SEAS elementet... kanskje kjørt en lyttetest en gang... Me får sjå... Lenke til kommentar
epifant Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Det BØR ikke skurre ihvertfall. For det meste er T/S-parametrene meget bra, effekttåligheten er høy, elementene er bygget for å tåle grisebank over lang tid, for kravstore kunder. I motsetning til bilstereo, hvor man kan selge i bøtter og spann bare det har nok Bling og er billig nok... Gjør et søk på f.eks. DIYaudio på PHL, Beyma, TAD, RCF, JBL, B&C, Precicion Devices, McCauley, Aura, osv. så ser du fort hva det er snakk om. Endret 18. juni 2006 av epifant Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Gidder egentlig ikke legge så mye ressurser i å finne en verdig konkurrent til Morel Det spiller meget bra og koster ikke skjorta. Men om noen visste om et element som var lett å få tak på her til lands for en prøvelytt hadde jeg ikke sagt nei takk til det Er alltid åpen for inputs! Når jeg får tilbake bilen blir det å bygge ferdig sub-kassa i bilen. Eller... gjøre hele bilen ferdig! Har så mange ideer nå at det skulle ikke vært lov! Diverse paneler skal lages e.t.c... sitter her med abstinenser! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ser kjeempe bra ut! Fikk en del ider selv, til min egenbil, takk! og fortsett det bra arbeidet;) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Bare lurte på hvor mye du måtte ut med for matrialet til støydempingen? -haddis Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Bare lurte på hvor mye du måtte ut med for matrialet til støydempingen? -haddis 6389108[/snapback] Koster 1990 hos www.morel.no pr. rull brukt 2 ruller... hittil... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Oooooog...... BILDER! Slik ser den ut nu! Startet å pusse ned: Næmmen... uten front a gitt Og frontrute... hmm... Lenke til kommentar
Defus Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Uten front, ypperlig tid til å vurdere combat kit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå