Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Prosjekt "helt av skaftet"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her kommer litt bilder og :)

*Masse bilder*

Mvh Tony

5792280[/snapback]

ser bra ut ditta :w00t:

har du tatt ut strøm fra dynamo/starter der siste bilde eg tenkte på?

5936818[/snapback]

Mmmh, kunne du prøvd å ikkje sitere alle bildene? Er ikkje nødvendig å få dobbelt opp, det er nok frå før av i denne tråden.

 

Eg likte dei kabelskoa med umbraco du brukte, må skaffe meg noko sånt og fikse betre kabling til dynamo og spelar sjølv, har litt wheeeeee-støy :p

 

Men det ser veldig bra ut Typhon, likte måten du hadde laga til hull for diskant i døra.

Lenke til kommentar
Eg likte dei kabelskoa med umbraco du brukte, må skaffe meg noko sånt og fikse betre kabling til dynamo og spelar sjølv, har litt wheeeeee-støy :p

 

Men det ser veldig bra ut Typhon, likte måten du hadde laga til hull for diskant i døra.

5940562[/snapback]

 

Kabelsko kan du kjøpe hos morel.no ;) Der jeg kjøper alt jeg bruker :)

 

Anyway så er det ikke diskant i dørene... de skal i A-stolpene ;)

 

Edit: 1500 Posts :w00t:

 

Mvh Tony

Endret av Typhon
Lenke til kommentar

Dette var skikkelig iforseggjort. Hadde tenkt å kommentere den patentbånd-løsningen din, men etterhvert som jeg kikka videre nedover fant jeg ut at det var det absolutt ingen grunn til å gjøre. :D

 

Liker veldig godt måten du integrerer alt på, og at du viser prosessen steg for steg. Veldig interessant og se på hvordan det utvikler seg.

 

Følger med i spenning.

 

Keep up the good work! :cool:

Lenke til kommentar
Dette var skikkelig iforseggjort. Hadde tenkt å kommentere den patentbånd-løsningen din, men etterhvert som jeg kikka videre nedover fant jeg ut at det var det absolutt ingen grunn til å gjøre.  :D

 

Liker veldig godt måten du integrerer alt på, og at du viser prosessen steg for steg. Veldig interessant og se på hvordan det utvikler seg.

 

Følger med i spenning.

 

Keep up the good work!  :cool:

5957099[/snapback]

 

Hehe... alt har sin mening :)

 

Lyden i bilen er knallbra om dagen! Om noen er i nærheten og har lyst på en grei demo ordner jeg det ;)

 

I dag har jeg ikke gjort stort, men laget kasse til forsterker og tenkt ut et par løsninger... Og i helgen skal diskantene monteres skikkelig! Gleder meg som en haug med unger :D hehe.

 

Har en liten ting jeg lurer på å gjøre med subene, men vi får se hvordan det går ;)

 

Mvh Tony

Lenke til kommentar
kjempemessig...

få se et bilde av selve bilen, da....

5962982[/snapback]

 

Det vil du ikke :!: hehe

 

Nejda... stikker vel ut i dag og tar litt bilder tenker jeg ;) Før lakkering som skjer etterhvert og litt styling.

 

Så skal jeg ned i verkstedet etterhvert og fikle med diskantene. Gleder meg til å få de på plass nå!

 

jaja... ikke vits i å sitte her å prejke... stikker ut og tar bilder :D

 

Mvh Tony

Lenke til kommentar

Jada... unger ass :nei:

 

Nejda... skal slutte å være frekk :cool:

 

Legger inn noen bilder hvis det er greit for folket!

 

Mellomtone på høyre side montert. Endel pussing og greier som gjenstår:

IMG_0606.jpg

 

Slik så det ut før:

IMG_0607.jpg

IMG_0608.jpg

 

Et stk Morel MT23:

IMG_0614.jpg

 

En ring med støtte ferdig vinklet og limt på venstre A-stolpe:

IMG_0617.jpg

IMG_0619.jpg

 

A-stolpe satt på plass:

IMG_0620.jpg

IMG_0627.jpg

 

 

Har ikke fått trekt dette med laken og penslet med polyester enda. Det skjer en annen dag denna uka vet jeg ;)

 

Hvis det er noen som lurer på hvordan jeg har gjort ting må dere for all del holde kjeft! Hehe... nejda ;) Fyr løs...

 

Var også en eller to som lurte på bilder av selve bilen, og her er et:

IMG_0594.jpg

 

Ligger flere bilder av bilen min på denne siden om dere vil titte.

 

 

Mvh Tony

Lenke til kommentar

I går fikk jeg støpt litt på A-stolpene :D

 

Men fikk ikke tatt noen bilder av prosessen, så jeg får ta noen bilder av hvordan de ser ut i dag.

 

I morgen tenkte jeg å starte på rammen til cd-spiller og skjerm. Lage den av stål. Må jo få sveisa litt og ;)

 

Stay tuned!

 

Mvh Tony

Lenke til kommentar

JA... bilder har det blitt lite av... må lære meg å ta med kameraet ;)

 

Anyway så har jeg fått lagt på sparkel og begynt pusseprosessen på A-stolpene samt begynt å ribbe dørtrekket bak. Gjort nesten helt klart for glassfiberjobb der.

 

Var innom biltema og kjøpte med meg pusserondeller til drill, men glemte seff den adaptertingen som man setter på drillen da. må handle mer i morgen. Så snart blir det en liten bestilling av stoffer som jeg skal trekke med :D Gleder meg til å se hvordan ting blir etterhvert altså.

 

Mye som skal gjøres... gleeeder meg til helgen. Da blir det mye gjort! Kanskje det blir noen bilder og ;) hehe

 

Mvh Tony

Lenke til kommentar

Nå som det begynner å nærme seg sommer skal du kanskje bytte til sommerkapsler? Eller er det de som står på? ;)

 

Ser ut til å bli bra dette! :) Jeg skal sannsynligvis oppover helga etter 17.de, kunne vært artig med en aldri så liten "Se & Hør" om det hadde vært mulig.

Endret av epifant
Lenke til kommentar
Nå som det begynner å nærme seg sommer skal du kanskje bytte til sommerkapsler? Eller er det de som står på? ;)

 

Ser ut til å bli bra dette! :) Jeg skal sannsynligvis oppover helga etter 17.de, kunne vært artig med en aldri så liten "Se & Hør" om det hadde vært mulig.

6032197[/snapback]

 

Klart det du... bare å komme :) Lenge siden vi har pratet litt bilstereo!

 

Skal ha sommerFELGER snart... bare finne ut hva slags felger jeg skal ha... et mareritt :p

 

Mvh Tony

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...