endrebjo Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 De greide jo jammen meg å få det med på nyhetene også, men da med en introduksjon ala dette: "ble bedt om å tegne Muhammed". Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Nyhetene er flinke til å ta ting ut av sammenheng, get used to it Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 så det på nyhetene i går jeg også, holdt nesten på å hoppe ut av stolen. Det har aldri vært noen problemer med oppgaven før. Læreren sier at vi kanskje ikke har nok kunnskaper om islam i norsk skoleverk, men det må da gå ann å tegne noe om muhammeds liv. En norsk religions lærer bør sitte inne med slik kunnskap. Hadde ikke muhammed tegnings debatten vært tatt opp tidligere i år, hadde heller ikke denne læreren stått fram. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg skjønner læreren godt. Han vil vel ikke dø. Ei heller ønsker han å bringe muslimsk harme over sine elever, sin skole, seg og sin familie... nei vi kan ikke skylde på læreren. Vi må skylde på kyllingpolitikerne i vesten som ikke står sterkere sammen og sier som Braveheart..." "YA'LL NEV'R TAK'E'... OURRR FRRREEDOM'! YAAAAARGH!" Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hadde ikke muhammed tegnings debatten vært tatt opp tidligere i år, hadde heller ikke denne læreren stått fram. 5798060[/snapback] "Hadde ikke muhammed tegnings debatten vært tatt opp tidligere i år," så hadde kanskje læreren turt å gjøre jobben sin.... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg skjønner læreren godt. Han vil vel ikke dø. Ei heller ønsker han å bringe muslimsk harme over sine elever, sin skole, seg og sin familie... nei vi kan ikke skylde på læreren. Vi må skylde på kyllingpolitikerne i vesten som ikke står sterkere sammen og sier som Braveheart..." "YA'LL NEV'R TAK'E'... OURRR FRRREEDOM'! YAAAAARGH!" 5798560[/snapback] Si ja til politikere med blå krigsmaling i trynet! Lenke til kommentar
eternal Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Forslaget er faktisk ikke så dumt så lenge man oppnår effekten. Eller er det kanskje bedre at døtrene dems skal pakkes inn i alle husets gardiner på en gang om 10 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå