Gå til innhold

Når lærerne viker for religion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så det på nyhetene i går jeg også, holdt nesten på å hoppe ut av stolen.

Det har aldri vært noen problemer med oppgaven før. Læreren sier at vi kanskje ikke har nok kunnskaper om islam i norsk skoleverk, men det må da gå ann å tegne noe om muhammeds liv. En norsk religions lærer bør sitte inne med slik kunnskap. Hadde ikke muhammed tegnings debatten vært tatt opp tidligere i år, hadde heller ikke denne læreren stått fram.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner læreren godt. Han vil vel ikke dø. Ei heller ønsker han å bringe muslimsk harme over sine elever, sin skole, seg og sin familie... nei vi kan ikke skylde på læreren. Vi må skylde på kyllingpolitikerne i vesten som ikke står sterkere sammen og sier som Braveheart..."

"YA'LL NEV'R TAK'E'... OURRR FRRREEDOM'! YAAAAARGH!" :D

Lenke til kommentar
Hadde ikke muhammed tegnings debatten vært tatt opp tidligere i år, hadde heller ikke denne læreren stått fram.

5798060[/snapback]

"Hadde ikke muhammed tegnings debatten vært tatt opp tidligere i år," så hadde kanskje læreren turt å gjøre jobben sin....

Lenke til kommentar
Jeg skjønner læreren godt. Han vil vel ikke dø. Ei heller ønsker han å bringe muslimsk harme over sine elever, sin skole, seg og sin familie... nei vi kan ikke skylde på læreren. Vi må skylde på kyllingpolitikerne i vesten som ikke står sterkere sammen og sier som Braveheart..."

"YA'LL NEV'R TAK'E'... OURRR FRRREEDOM'! YAAAAARGH!"  :D

5798560[/snapback]

Si ja til politikere med blå krigsmaling i trynet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...