Gå til innhold

XFX 7900GT XXX kun for Vista?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det e rnok bare å bestille, har vanskelig for å se hvordan de har klart å gjøre et skjermkort OS selektivt. og enda mindre hvorfor de eventuelt har gjort det.

desuten er det jo en del som har det kortet nå, og ingen har klaga på dette enda

Lenke til kommentar

I og med at Vista ikke slippes før i 2007, må det være svært dårlig butikk å selge grafikkort som kun vil fungere på et OS som ikke blir lansert før om et helt år...

Bruk logikken litt! :)

Er nok bare komplett.no som har tullet litt. Hvorvidt kortet fungerer på andre OS (f.eks Linux) kommer helt an på driverene. Men nVidia er flinke på drivere, så du får nok kjørt dette kortet på flere OS, inkl Vista Beta.

Å få kortet til å fungere på Windows XP skal definitivt ikke være noe problem, siden XP er det mest anvendte OS'et!

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Jeg bare fortsetter her i denne tråden siden det handler om denne varen.

Jeg ser at flere nettbutikker har varen i sin butikk, men ikke på lager. SHG er den butikken som har den nærmeste leveringsdatoen som jeg har sett i hvertfall. De får inn dette kortet den 07.04.06. Jeg må bestille før denne datoen, er det noen som vet om flere nettbutikker som selger denne varen og som også har denne inne før 07.04.06?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...