Truman Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Har en Plexwriter 40/12/40A og et Soyo Dragon+ hovedkort. Hadde satt brenneren alene på raid1-kontrolleren. Hadde seff aktivert vanlig IDE på raiden. Men når jeg brente, ble nesten ALLE platene ødelagt. jeg fattet ingenting og trodde brenneren var ødelagt eller at den ikke støttet de nye platene eller noe sånt. men så satte jeg den alene på secondary IDE, og da funket alt helt brillefint.. er det noen som har noen forklaringer på dette? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hvis jeg ikke tar mye feil, kan ikke en Raid-kontroller betjene cd stasjoner, dette siden Raid ikke har støtte for Atapi-overføring som cd-stasjoner bruker. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Har også selv testet dette og oppnådde kun merkelige feil. :smile: Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Njaa......det er vel ikke helt vanlig at man setter en brenner alene på en Raid- tilkopling...? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Rayline TWB skrev (2002-09-24 22:50):Njaa......det er vel ikke helt vanlig at man setter en brenner alene på en Raid- tilkopling...? Raid er i mitt tilfelle ide 3 og 4. Du kan i de fleste tilfeller bruke raid som vanlig disk kontroller. Men du må bruke ATA66 ide kabelen 80pins. Og om det eg har lest er det ikke mangen dvd spillere som støtter ata66 eller høyere. Men har ikke lest om noen cd-rom og brennere som støtter ata66 eller høyere. :razz: Har og ide 1 og 2 som er ata33 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå