Nicroman Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Å flytte den knappen kan være en idè, den er veldig enkel å trykke på, når en skal sende innlegget.. noe jeg så klart har erfart allerede :smile: Særlig når man har surfet noen timer ... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Står den ikkje greit no da? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 LoL merka ikke at det var en der i det hele tatt før det blei tatt opp nå og jeg begynnte å kikke meg rundt -Member of club svimling- 8) Lenke til kommentar
Izex Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 woot? nå er den vist borte hehe? eeeeh hmm jaja...kommer og går Edit: Hmm når jeg skreiv denne posten kom den opp ijenn hehe X icon oppe i hjørnet på posten Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Tror ikke du kan bare annulere en melding når noen har svart på den, det blir liksom litt feil... spesielt viss du sier noen, uhm... dumt. så quoter en person deg for og derretter oppleve at du bare sletter meldingen din... weee... post nr. 600 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Når noen quoter vil jo det han/hun quotet fortsatt stå der..., så det å slette er jo greit nok å kunne før de quoter Lenke til kommentar
Corn Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Slutt å grav opp gamle meldinger da.. (Hvertfall 2år gamle spørsmål fra det gamle forumet....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå