Gå til innhold

Bokkilden.no - DVD-Svindel ?

Jome

Anbefalte innlegg

Sopranos Collection Box Sesong 1 Veil. pris: 799,- Vår pris: 719,- Du sparer 80,-

Sopranos Collection Box Sesong 2 Veil. pris: 799,- Vår pris: 719,- Du sparer 80,-

Sopranos Collection Box Sesong 3 Veil. pris: 799,- Vår pris: 319,- Du sparer 480,-

Sopranos Collection Box Sesong 4 Veil. pris: 799,- Vår pris: 319,- Du sparer 480,-

Sopranos Collection Box Sesong 5 Veil. pris: 799,- Vår pris: 399,- Du sparer 400,-

Synes dette minner om svindel, å kreve en slik ågerpris for de 3 første sesongene, og til og med hevde at "veil. pris" er mer enn dobbelt så mye som webshopper og butikker flest selger den for.. en del selger dem for 299, de fleste mellom 300 til 350..

Bokkilden.no :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan forsåvidt ikke se noe galt i dette, og noen "svindel" er det ikke.

Hvis Bokkilden vil selge disse boksene til den prisen, har de vel faktisk all rett til å gjøre det.

Men det er en fryktelig høy pris, ja det skal jeg være enig i.

Det er ikke umulig at veil. pris faktisk er korrekt, men at enkelte nettbutikker selger de til andre priser.

Men det er nå engang slik at noen alltid er dyrere enn andre, og da finner man alternative steder å kjøpe på.

Lenke til kommentar
Det er ikke alle som er like streetsmarte når det gjelder kjøp og salg av dvder, veit du.

5800831[/snapback]

Nå er det ikke slik at jeg betaler 60 kroner for et brød, selv om jeg egentlig ikke har peiling hva det egentlig koster. 800 kroner bør alle og enhver skjønner er alt for mye for en sesong av en serie. Hvor mye spilletid er det egentlig pr. sesong? :hmm:

Lenke til kommentar
Det er ikke alle som er like streetsmarte når det gjelder kjøp og salg av dvder, veit du.

5800831[/snapback]

Nå er det ikke slik at jeg betaler 60 kroner for et brød, selv om jeg egentlig ikke har peiling hva det egentlig koster. 800 kroner bør alle og enhver skjønner er alt for mye for en sesong av en serie. Hvor mye spilletid er det egentlig pr. sesong? :hmm:

5800899[/snapback]

Da skal det i værtfall være ett jævla godt brød!

Selvom man har mye spenn, så trenger man ikke kjøpe overprisa ting, dette er latterlig...

Lenke til kommentar

Selv om sesongene i dette tilfellet er altfor dyre, har bokkilden.no mange andre gode tilbud.

F.eks Monty Python boksen til 349,- er mye billigere enn mange andre steder.

Bokkilden.no er for meg en netthandel med dårlig utvalg, og generlet høye priser, bortsett fra i ett par tilfeller hvor de er mye billigere enn konkurrentene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...