Sylvarius Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Har vurdert Mini-ITX for å få en stillegående server som kjører ClarkConnect, men er usikker på hva jeg skal kjøpe med hensyn til ytelse. Hardware-krav til ClarkConnect finnes på denne linken: http://www.clarkconnect.com/info/requirements.php De tjenestene jeg skal kjøre blir Apache, SSH, VPN, TeamSpeak (med under 10 brukere), TwonkyVision (UPnP streaming media server), Torrentflux (PHP Torrentscript) og Windows Shares. "Idle load" på serveren blir opp/ned lasting på ca 1-2 mbit/s av torrentraffikk, "Max load" blir TeamSpeak med 10 brukere, streaming av video via TwonkyVision + 2 VPN tunneller. Kan jeg bruke en Mini-ITX basert løsning til dette? Isåfall trenger jeg tips på hvilken løsning jeg kan bruke som har mulighet for to LAN grensesnitt og er relativt stillegående. Håper noen kan gi meg noen tips rundt dette. Mvh, Sylvarius Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Har vært med på å kjøre Exchange server 2003 for 5 brukere + filserver på en Mini-ITX. Det gikk forsåvidt greit. Men vi prøvde å sette inn 2x1024 RAM brikker, som teknisk sett skulle være kompatible, men jeg tror det ikke fungerte. På den annen side, det er ca 2 år siden, og de bør ha utbedret dette. Kirikiri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå