Gjermiss Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Heisann, tenkte jeg kunne dele mitt lille problem med dere og se om dere hadde noe lignende dere har hatt selv og kanskje kunne ha hjulpet meg litt. Her om dagen satt jeg og spillte litt wow og kosa meg fælt, men så gikk strømmen og jeg ble sinna og stakk å la meg. Da jeg våknet igjen var strømmen tilbake og jeg satt meg fornøyd ned i stolen for å spille mer, men da jeg skulle connecte til wow kom jeg bare til connecting. Mirc, Ventrilo og Steam funket heller ikke, de bare stod å connecta hele tiden men kom ingen vei. Det rare er at internett funker, jeg kommer meg inn på alle sider jeg vil. MSN funker også fint. - Sjekket om det var routern ved å koble meg rett i modemet, men kom ingen vei med det. - Sjekket mIRC, Steam, og wow på 2 andre pcer her i huset, funket ei heller ikke. - Pratet med naboer på msn om de hadde det lignende etter strømbruddet, men neida der funket alt fint. Da jeg ringte Telenor sa de at det eneste de kunne hjelpe meg med var å få meg på nett, andre programmer som krever internett forbinnelse var ikke deres problem. Skal ikke en rakettforsker til for å si at det var nok noe som skjedde under strømbruddet, men hva er det? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 hmm, har du tidligere satt opp porter til de forskjellige programmene du skal koble på nett? Får følelsen av at du kanskje må sette opp portene på nytt, da disse kanskje har blitt resetta i strømbruddet? kan hende jeg er helt på jordet, men jeg hadde sjekket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå