Gå til innhold

a8n32-sli deluxe og minne oppsett ?

wolfen2

Anbefalte innlegg

Jeg har ett asus a8n32-sli deluxe hk og OCZ 2048MB Dual Channel Value series PC-3200 2x1024MB (3-4-4-8) 400Mhz minnebrikker. Hk har siste bios 1103 mener jeg det var. men så kommer problemet. hvordan og hvor stiller jeg inn riktig hastighet for minne. den står på cas 2,5. Hva er riktig oppsett med disse brikkene og en 4000+ cpu ( ikke x2) og hvor går jeg inn og retter dette.??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går brikkene på cl 2,5 stabilt er jo det bedre enn cl 3. Men innstillinger til ram i Bios finner du her. Se bilde.

5791411[/snapback]

Har funnet akkurat det der, men når jeg vil ha cas 3 så stemmer det ikke uansett hva jeg gjør. Og maskina er heelt på trynet med feil innstillinger. Starter bare delvis i xp og reinnstallasjon nytter heller ikke da jeg får en drøss feilmeldinger etterhvert.

Lenke til kommentar
Går brikkene på cl 2,5 stabilt er jo det bedre enn cl 3. Men innstillinger til ram i Bios finner du her. Se bilde.

5791411[/snapback]

Har funnet akkurat det der, men når jeg vil ha cas 3 så stemmer det ikke uansett hva jeg gjør. Og maskina er heelt på trynet med feil innstillinger. Starter bare delvis i xp og reinnstallasjon nytter heller ikke da jeg får en drøss feilmeldinger etterhvert.

5792052[/snapback]

Noen med ett punkt for punkt oppsett for det?

Begynner nesten å pakke ned greia og sende det inn siden jeg ikke får det til å kjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...