Gå til innhold

Programmer til N70 - epost/nettleser osv..

Anbefalte innlegg

Sitter å venter på N70`en.. Siden jeg skal bruke telefon mest til jobb så lurer jeg litt på hvordan den innebygde epost klienten funker? Er det noen som funker bedre ? Ellers er jeg også veldig intrisert i anbefalinger innen kalender og nettleser...

Er det flere nyttige programmer dere har å anbefale så skriv i vei:p

Har lest litt rundt her hvor folk anbefaler litt av hvært. noen av tingene har jeg sjekket opp å funnet ganske så uintresangt....

Ang nettleser:

- Hurtighet (Hvor fort den åpner sidene)

- Plass på skjerm (Slik at det blir høvelig greit å lese på nettsider)

- Pris

- Brukervennlighet

Ang epostleser:

- Brukervennlighet

- Pris

-Valg (åpning av vedlegg og standard funksjoner)

Etter å ha lest her på forumet ser jeg mange klager over den innebygde. Er ute etter forslag her å.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker foreløpig bare den innebygde mailfunksjonen, og dette funker relativt greit til mitt bruk. Vurderer imidlertid å teste denne

Profimail

Standard kalenderfunksjon er også grei nok til mitt bruk egentlig, har ikke noe behov for å detaljplanlegge dagene. Synker greit med kalender i Notes gjør den også. Synes det er en grei funksjon at de mest aktuelle kalenderoppføringer vises i standbyvinduet ved aktiv ventemodus.

Denne her Papyrus får mye skryt, og har vel flere tilpasningsmuligheter enn standard kalender.

Nettleser benytter jeg ikke så mye, men Opera går vel her for å være den beste?

Ellers så anbefaler jeg Fexplorer som er en "utforsker" for mobilen. TurboMSN er grei å ha om man skal bruke MSN. TomTom med fotoboksvarsling er kjekt når man er ute og kjører. Phone2GoogleEarth har jeg brukt når jeg har vært på diverse turer i fjellet. Om man har bluetooth GPS så logger P2GE alle posisjoner og lagrer disse i en fil som importeres i GoogleEarth. Og vips så har man fått tegnet ruten man har gått på kartet.

Vboy er fint om man vil spille Mario (eller andre Gameboy Color spill) i ledige stunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...